Måste bara

Karin m mirakel

Flørter med forumet
lätta på trycket lite... Var på ultraljud i vecka 34 och fick veta att babyn vägde 15% över genomsnitt. Man såg nästan inte att det var en baby inne i magen. (när jag trodde att det var en näsa så sa legen att det var ett knä.) Legen va så rar och tyst och jag blev inte klokare av besöket som min läkare hade skickat oss på. 
Min jordmor är på semester. Nu har jag gått ut i permisjon och är tröttare än aldrig förr, vill bara sova. Jag har en slags inre oro i hela kroppen. Kan det vara att kroppen omedvetet förbereder sig. Jag har inte pratat så mkt med min sambo om barn el födsel.
Någon mer än jag som är så obeskrivligt trött??

Hei hei..

Nei det er ikke enkelt å få skikkelige svar i norske helsevesen, det er sikkert. Vet hva du mener.

Ja jeg er så trøtt og sliten at du aner det ikke. Når jeg våkner er jeg et vrak... [:-][:-]

Lemge siden jeg har sett deg inne her nå Karin. Alt bra ellers???

[:D]Hej schnuppa!
Ja, allt bra! Jag har haft mycket på jobbet och nu är jag äntligen hemma och väntar och längtar. Så skönt att ha tid att gå in på denna sidan och se att man inte är helt ensam med tankar, känslor och funderingar. Sååå nu är jag verkligen tillbaka och kan konsentrera mig om mig och mitt lilla mirakel. Fint att ni här inne är kvar och har det bra.
Tack för att du kom ihåg mig[;)]

Ja gleder meg til å slappe av selv snart.. [:)]

Nå må du bare kose deg og vente på den lille..

Selvsagt har jeg tenkt på deg... Og glad for at du kommer til å være mer her...

Kram [:)]

Back
Topp