mårn

lykkelita*

Forumet er livet
hei jenter[:)]

i dag sov Thorbjørn hele natta, deilig[:)] det var enda godt, for vi to har litt av en dag foran oss! er alene med han helt til kl 17, og siden jeg ikke har lappen blir alt utenfor trille-rekkevidde sinnsykt tungvint[&:][:@]

vi skal først til legen min, for 6-ukers kontroll. så skal vi til skolen og ta en geografi prøve[:'(] nå skal jeg hurtiglese litt før vi må gjøre oss klare til å ta bussen, jeg har aldri tatt bussen med vogn før... gruer meg[&o]

ha en fin dag alle sammen[:D]

god morgen alle sammen[:D][:D][:D]
ella våknet hver 3 time for mat i natt fikk mat siste gang kl 7 så våknet hun 11 deilig[:D][:D][:D]jeg har vaket tøy,brettet tøy hengt opp tøy herregud som man merker at det er komt en til i hus.....

nå sitter jeg å ser på at ella bæsjer[:D][:D]hun sitter i vippe stolen og trykker[:D][:D][:D][:D]

tenkte jeg skulle ta huset etterpå...ellers ingen store planer[:D][:D]
[:D]

ha en fiiiiiiiiin dag alle sammen[:D][:D][:D]

God dag jenter.

I går begynte vi med rutiner som jeg håper vi skal ha lenge så håper det går bra.
Angeliga fikk pupp å litt mme kl.19.00 å var i seng til 20.00 å tror dere ikke hun sov til 02.30 fikk pupp å sov til 06.00 før pupp i gjenn å vi sto opp alle mann 09.00[;)]

skal prøve å få inn skikkelige rutiner nå før juledagene.

Ellers så har dagen gått til å vaske klær....han eldste er hjemme fra barnehagen nå pga han har kastet opp en del ganger i går kveld og i dag tidligt (tror ikke det er spysyken men han hoster til han spyr[:'(][:'(])

Back
Topp