Mår må vi levere inn permisjonssøknad til nav??

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Blir så forvirra av dette her..ser ut som det blir 80% lønn og ett år på meg,mens de 10 ukene til pappaen deles opp i løpet av to år..Hva har dere andre planlagt? Og når må papirene inn?:oops:

De skal inn 3 mnd før fødsel :) vet ikke hvordan vi skal ta permisjon enda... Må regne på det!

Her blir det 80% lønn + 10 uker ferie :P Men kommer til å jobbe i mai og juni, for så ha fri juli og august ;)

De skal inn 3 mnd før fødsel :) vet ikke hvordan vi skal ta permisjon enda... Må regne på det!
Tror søknadsfristen er ulik på de ulike kontorene. På mitt lokale NAV-kontor står det at det er for tidlig å søke 10 uker før, og at behandlingstiden er 6 uker. Så et sted mellom der må man vel søke. Sjekk med ditt kontor.

Det står at man ikke kan søke tidligere enn 10 uker i forveien fordi de skal ha mest mulig oppdaterte opplysninger. Behandlingstiden kan variere.

aner ikke hvordan vi gjør det annet enn at bf blir nok å dele opp pga jobbskift en uke på og en uke av.
Vi må regne ang meg 80%eller 100%...

Jeg skal nok ha 80% lønn og 59 uker permisjon så har jeg årets ferie og neste års ferie men den vet jeg ikke om jeg skal ta sammenhengende med permisjonen. Jeg er ikke sammen med faren og han skal ikke ha noe permisjon.

Er vel behandlingstid på 10 uker, samtidig kan du ikke levere søknad før etter uke 26. Så et sted mellom der helst da

Back
Topp