Månedskifte august/september

Safari

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Hei alle sammen. Er innom her fra august. Var på OUL igår og ble satt litt tilbake så har termin i månedskifte august/september, skal tilbake etter påske for å få en ny termindato. Tenkte jeg kunne være litt innom her hos dere også, kan jo fort hende h*n kommer i september :)

Velkommen :) Hører til i månedsskiftet selv, men har bare bestemt meg for å regne med at det blir september :)

Velkommen! Har menstermin 31.aug, men EL termin 6. september. Måtte bli satt i gang sist så har ingen tro på august :P

Jeg har termin i motsatt månedsskifte, september/oktober. Men pga Hellp på overtid sist har flere leger sagt jeg ikke får gå over termin denne gangen. Og får jeg komplikasjoner på nytt er policy ved hellp at fra 34 uker er barnet (og jeg) tryggere på utsiden... Så med maks uflaks får jeg i slutten av august.

Velkommen :) jeg har termin 29august, men fikk 14 dager på overtid sist :) når har du termin?

Vet ikke når jeg har termin ennå. Ifølge menstermin hadde jeg termin 11.august, men gikk på p-piller og hadd een blødning 10 dager inn i brettet, men fortsatte på pilla etter blødningen, så jeg visste at jeg ikke var så lang på vei, men det ville ikke legen høre på. Hun gikk bare ut ifra første dag i siste mens uansett hva jeg sa :p så da jeg var på oul på onsdag sa jordmora at jeg måtte komme tilbake etter påske for å få en ny ultralyd og ny termin siden hodemålet var 38 og det skal være mellom 40 og 60 når de setter en termin på oul :) så h*n var for liten til å sette ny termin, men jordmor sa at det blir i månedsskiftet en gang.

Jeg har termin i motsatt månedsskifte, september/oktober. Men pga Hellp på overtid sist har flere leger sagt jeg ikke får gå over termin denne gangen. Og får jeg komplikasjoner på nytt er policy ved hellp at fra 34 uker er barnet (og jeg) tryggere på utsiden... Så med maks uflaks får jeg i slutten av august.
Uff, får håpe du slipper det denne gangen.

Uff, får håpe du slipper det denne gangen.
Ja vi får nå se hva som skjer. Tar det ganske med ro foreløpig og tenker at hvis det først skulle være såpass at vi får i august så får vi hvertfall barnehageplass neste år ;)
Kan ikke få gjort noe annet enn å passe på min egen helse, og sørge for at det de før har skissert ang oppfølging, faktisk blir sånn. Kommer hvertfall til å være flinkere denne gangen til å ikke tenke at "det er sikkert normalt" og ufarliggjøre symptomene.

Hehe ja, får se sånn på det om det skulle være tilfelle :p Nei, det er viktig å ta vare på helsa, både for deg og babyen :)

jeg har foreløpig termin 2 september, var på ul i uke 14, men skal på oul neste fredag, så spent på hva de sier da:) Vil veldig gjerne ha i august ;)

Termin 1 september her foreløbig.. skal på oul 31 mars..:) har født to ganga på termin.. så er ganske sikker på at det blir september baby :)

Back
Topp