Måne...??

nitsirk4

Venter nr 3
Min kjære vakre lille pike / gryntende søte minigris <3 var født med masse hår men mister alt på toppen ser ut som hun har måne....:) er dette vanlig ? :) :oops:

Tror det er vanlig at de kan miste hår ja, min har også fått måne og mistet mye av det fine håret sitt :P

Ja, min første mista masse hår da han var baby, men vokste ut igjen :)

Noen mister håret, andre ikke..
Guttene mine mista bare litt bak i nakken. Så håper veslemor får beholde alt.

Hehe ikke uvanlig, vår eldste så litt tragisk ut en periode :P hehe..

Ser ut som lillebroren blir noe lik, har mye hår i nakken og lite på andre steder :P :P Mellomste var jente, og hun "slapp" bedre unna med å få måne :p

Min har hår, men ikke mistet det :) Men så en annen baby i stad med måne, så er nok vanlig ;)

Må le asså..hun hadde masse mørkt hår for 1.5 uke siden...nå,er det seriøst helt måne....;) ingen av de andre mistet det ;) tror det er begynt å komme litt heeeelt lyst hår ut igjen... Men kan være innbilning ;)

Min kjære vakre lille pike / gryntende søte minigris <3 var født med masse hår men mister alt på toppen ser ut som hun har måne....:) er dette vanlig ? :) :oops:
Kan ikke svare deg, men måtte humre av "gryntende, søte minigris", for sånn er mi også når puppen er i nærheten :-P Hun ble født med mye mørkt hår og har foreløpig fått beholde det, men jeg synes kanskje det begynner å tynnes en anelse ut på toppen.. Samt at det har blitt lysere.

Back
Topp