Måltidserstatter

surgodis

Forelsket i forumet
Spiser kun måltidserstatter denne uken...En kickstart på livstilendringen..Men smaker blææææ av den typen jeg har nå.(treningsentrets egen variant) å dyr er den å....
Så lurer på om det er flere her inne som "spiser" sånt eller har gjort det? Hvordan type gikk du på? Hvor lenge å gikk du noe ned?

Ingen i det hele tatt her inne???

Jeg har gått 8 dager på pulvershake nå, EasyLife sin. Skal gå på den i 5 uker. Gikk ned 5,5kg første uka [:)]

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

jeg liker nutrilett med sjokolade. men tror at jeg er den eneste her inne som liker den[8D]

apotek1 har 30% på allevo sine produkter nå. men er nok siste dagen i morgen. har ikke smakt shakene, men barene er suuupergode[:D] om du kjøper for 400kr (allevo produkter) så får du med en gratis badevekt. er sånn her ihvertfall[:)]

synes faktisk ikke den var så værst jeg heller(prøvde den med sjokolade og peanøtter,eller hva d var?)
Litt kvalmende om man spiser den fort,men helt OK[:)]

Jeg går nå på EasyLife kosterstattere. Skal egentlig gå på kun det i 9 uker, men spørs hva det blir til. Ferdig med dag tre nå, men sliter noe j**** med å få de i meg. Har sjokolade og jordbær. Har i tillegg grønnsakssuppe, den smakte enda j****ere og noe sånn bar, de er mektige, men greie, men er mer kalorier i og kan spise maks en om dagen, da som erstatning for en shake. Men skal prøve å bruke kun kosterstattere lengst mulig. Må bruke kun det i minst 2 uker.

jeg liker nutrilett med sjokolade. men tror at jeg er den eneste her inne som liker den[8D]

apotek1 har 30% på allevo sine produkter nå. men er nok siste dagen i morgen. har ikke smakt shakene, men barene er suuupergode[:D] om du kjøper for 400kr (allevo produkter) så får du med en gratis badevekt. er sånn her ihvertfall[:)]

Jeg kjøpte den her om dagen! Var faktisk god [:)]

Jeg har alltid fryktelig dårlig tid på morran (er ikke no morrafugl, nei!), og pleier å spise en nutrilett bar i bilen på vei til jobb i stedet for frokost. Synes det funker greit, og jeg synes de er gode! (og så får jeg stilna sjokkis-suget, selv om det kanskje ikke er verst på morran...)[:D]

mest sniker her jeg men:
Jeg bruker nutrilett sjokolade shake(veldig god) og barene, kjøpt ferdig shaker i sverige; naturdiet (veldig gode) og sånn pulver til å mikse sjøl som jeg ikke har prøvd ennå ( håper dem smaker bra, for litt mer lønnsomt). Litt opp å ned hvor mye jeg bruker dem, men syns d er super greit når man har dårlig tid, er matlei, eller på farten......

Jeg har også nutrilett shakene (sjokolade), og har blitt vandt med den så nå er den helt grei[;)]
Men det skal sies at første gang jeg smakte den synes jeg den var grusom...[:-] Tilvenning er tingen[8D]

Har også smakt shakene til Go123, og to av tre smaker såpass ille at jeg fikk gysninger av ettersmaken. Etter litt tilvenning gikk det greit der også (men holder pusten mens jeg drikker de)[;)]
Greit å ha når en er på farten[;)]

Nei da, jeg liker også den[:D][:D]

jeg har gått på allevo før. den di selger på apoteke1. jeg klarer ikke de shakene [:'(] men potetsuppa fra allevo var helt grei.. har kjøpt en pakke i dag så skal bruke den  til uka :) den smaker egentlig blomkålsuppe uten salt [:)]

Guuu kor sultn æ har vært i helga....Måtte smake på litt kylling,blomkål å vannkastanja..Å no nettopp en halv agurk...
Får håpe det ikke ødelegger noe...MÅ klare dette denne gangen...
I morgen går jeg over på 3 shaker å et måltid etter knyttneve modellen.Gleder meg.

Kjøpte en pakke med allevo med banan å bringebær.Dæven døtte den va stygg...Men tenker jeg får de ned..
Vurdere å kjøpe herbalife...Mange smaker å billiger tror jeg.. Men må sjekke om innholdet er rimelig likt..

Veldig spent på om all shakinga har funka..Føler meg lettere å plagga strammer ikke så mye.....

Back
Topp