Måltider

linn_j

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Hva spiser dere til de forskjellige måltidene deres og som «snacks»?:)

Kjøleskapsgrøt eller knekkebrød til frokost
Knekkebrød til lunch
Middag.. vel.. vanlig middag
Yoghurt el knekkebrød til kvelds

I mellom er det nøtter, frukt eller vanlig snacks om det er helg

Frokost: Brødskive
Lunsj: Salat, suppe eller brødskive
Middag: Varmmat
Snacks/kvelds: Frukt eller brødskive

Går mye i brødmat her i huset :)

Frokost av og til, stekte baguetter
lunsj (type 13 tiden), salat, stekte baguetter eller middagsretter
Middag, normal husmannskost.
Kveldsmat er gjerne restemiddag eller sjesk.

Spiser ikke særlig sunt, så blir fort mer godt enn frukt :dead:

Spiser veldig variert nå som jeg har lite matlyst. Men spiser tomater og oliven mellom slagene:hilarious: og etter El har jeg hatt dilla på ananas (fersk).

Fikk i meg to brødskiver!! (Sikkert første på et par mnd), med makrell til frokost i dag. Det var igrunnen ganske godt:shy:

Lager microbrød med mandelmel, lever moderat lavkarbo og vil fortsette med det.
Jeg har spist veldig mye spekeskinke siste året så er plutselig veldig vanskelig å finne på frokost og lunsj. Begynner allerede å bli lei ost:p

Blir mye polarbrød med havre om dagen!
Spør om å få kjøpe de frosne i butikken, så kan jeg ta ut litt og litt av frysern og de er alltid freshe :)
Blir også mye smoothie, yoghurt, Biola og frukt og nøtter.
Middag har jeg ikke noe særlig lyst på..

Jeg har spist veldig mye spekeskinke siste året så er plutselig veldig vanskelig å finne på frokost og lunsj. Begynner allerede å bli lei ost:p

Egg?

Det er en del mer brødmat enn det jeg vanligvis spiser. Sliter med å få i meg mat med smak på :hilarious: brødskive med ost eller hamburgerrygg stort sett. Også spiser jeg nøtter og frukt mellom måltidene. Har med en pose nøtter og rosiner på jobb.

Middag er en slitsom affære. Jeg er så kvalm at jeg må tvinge meg til å lage den og da jeg har stått i lukta en stund har jeg så lite lyst på den maten at det er en jobb å få den i seg...

Stekt spekeskinke er også godt ;)

Jeg spiser som vanlig egentlig, bare oftere og enda sunnere..
Og har kuttet ut visse ting selvsagt.

Jeg prøver å holde meg til fisk sjømat og grønnsaker. Men må av og til ha litt rødt kjøtt. Er verken vegetarianer eller noe annet men prøver å holde meg til sunnere mat. Prøver også å spise mer yoghurt og melk.

Back
Topp