Måltider.

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Har dere noen faste måltider til deres babyer?
 Her har jeg ikke noen faste måltider til lillegutt, gir han pupp når han viser tegn til sult også gir jeg han litt grøt en gang om dagen, på nettene står han opp etter 6 timers søvn også blir det hver 3. time frem til morran.. Da legger jeg han kl 20:00..
 
Kun fast føde kl 15.00 og 21.00 ellers får hun når hun er sulten, men så følger hun som regel en rutine så syns det er veldig greit
 
Vi har nok noen faste tider, litt etter som hva vi driver med. Går vi tur, så sover ho lengre enn om vi er hjemme. Grøten er ganske nøyaktid 1930.
 
Inga fasta tider här heller, får en flaska ersättning strax före vi legger henne för natten vid 19.00 annars får hon när hon är sulten!
 


nr 1 Nes H skrev:
her er ikke noe fast, hun får mat når hun viser at hun er sulten


samme her..
 
Jeg innførte spiserutiner da hun plutselig nesten sluttet å spise for noen uker siden. Og nå følger hun disse rutinene selv :) Veldig greit synes jeg, for da kan dagene bli litt mer forutsigbare! 
 
Ingen rutiner på maten. Bare tar frem puppen når han er sulten, alt fra 6 ganger til sikkert 15 ganger om dagen. I dag har han vært veldig sur for tann nr to kom ut i går, så har vært mye trøstepupp...
 
Back
Topp