Måltidene....

McQeen

Gift med forumet
Spiser julibarna selv nå??

Her har kåre spist alle måltider selv i snart 1 mnd (begynte med dette etter han begynte i bhg) å det går kjempe bra, lite grising å mye spising[;)]

Vi øver på å drikke av glass selv men der blir det litt mer gris så kommepn er enklere[:D]
 
her spies det litts elv emn det e ralt. e rkrangelete emd maten så middag og grøt gir vi men resten spiser han selv. drikker av glass og tuttekopp selv
 
her spiser hun bare alene i bhg, da brødskiver. Venter nok litt til hi hi hi[:D]
 
Helene spiser brød selv, og så har vi så vidt begynt å la henne holde skje eller gaffel selv til middag. Grøten har jeg ikke latt henne prøve på selv enda. Men vet hun får spise yoghurt selv når hun er hos mormor.
 
Bare jeg som ikke har orket griseriet enda [;)]
 
Spiser brødskiver selv, middag hvis det ikke er masse saus/ mos el.
Grøt gir jeg og evt middagsglass.
Drikker av tutekopp og flaske selv,
prøver litt med glass innimellom.
 
her spiser nancy alle måltidene selv har gjort det en stund. det blir jo endel gris da, men synes det er greit. de skal jo lære seg å spise og hun blir flinkere og flinkere for hver dag som går. det eneste er at jeg er redd hun kanskje ikke får i seg nok mat at det meste går på gulvet og sånn, men de gangene vi prøver å hjelpe henne blir hun rasende og skal gjøre selv.hehe.
 
ORIGINAL: Babyfabrikken A/S

her spiser nancy alle måltidene selv har gjort det en stund. det blir jo endel gris da, men synes det er greit. de skal jo lære seg å spise og hun blir flinkere og flinkere for hver dag som går. det eneste er at jeg er redd hun kanskje ikke får i seg nok mat at det meste går på gulvet og sånn, men de gangene vi prøver å hjelpe henne blir hun rasende og skal gjøre selv.hehe.



Slik var det her også en stund, men nå spør han om hjelp å vil jeg skal gi han mat innimellom hvis han ikke får oppå skeia[;)]
 
Kian spiser det meste selv bortsett fra grøten. Noen gangen har jeg en ekstra skje slik at vi begge mater[;)]
 
Ida spiser alt selv utenom kveldsgrøten....
Når den tiden kommer at hun nekter å bli matet med grøt, så får vi gå over til brødskiver tenker jeg.. blir vel litt mye klin...
 
Ida elsker å spise middag selv. Hun koser seg lenge og spiser bra... vi må tilsutt si at nå er det tomt... sikker på at hun kunne spist middag i timesvis...[:D]
 
Spise-selv tiden startet i sommerferien - da ble hun rasende og nektet å spise hvis noen prøvde å mate henne...[:D]
 
William spiser vel så og si alle måltider selv nå. Det hender at vi får hjelpe til litt med grøten på kvelden, men han vil helst gjøre det selv også. Blir en del søl både på han og møblene, men vi har heldigvis en liten hund som leker støvsuger når han er ferdi [;)]
 
Her vil Tina nesten bare spise selv. Hun er blitt veldig flink å bruke skje. Blir selvfølgelig litt gris også, men mindre og mindre går på gulvet. Bruker også å ta en ekstra skje sånn at jeg også mater henne, spesielt når det gjelder grøten.
Glass drikker hun av noen ganger, men blir litt søl, for hun heller for mye på glasset sånn at hun får det nedover magen (morsomt når det er kaldt vann, hehe). Har kjøpt små te-lyseholdere på europris, ser ut som små glass, akkurat passe størrelse til snuppa[:D]
 
i barnhagen gjør hun det....
 
hjemme spiser hun brød selv..og når hun ikke vill ha mere middag eller grøt av  meg så lar jeg henne spise litt selv.......selv om det meste havner på gulvet...
 
Eivind nekter å spise hvis han ikke får gjøre det selv. Han vil plukke og grise med hendene. Det går veldig mye på gulvet, men han spiser mye også. Har latt han prøve litt med skjeen men det er fullstendig fiasko. Han drikker fra glass med sugerør.
 
ORIGINAL: Pluttiplutti

Her vil Tina nesten bare spise selv. Hun er blitt veldig flink å bruke skje. Blir selvfølgelig litt gris også, men mindre og mindre går på gulvet. Bruker også å ta en ekstra skje sånn at jeg også mater henne, spesielt når det gjelder grøten.
Glass drikker hun av noen ganger, men blir litt søl, for hun heller for mye på glasset sånn at hun får det nedover magen (morsomt når det er kaldt vann, hehe). Har kjøpt små te-lyseholdere på europris, ser ut som små glass, akkurat passe størrelse til snuppa[:D]


Du det var jo litt lurt da [;)]
Har noen fra Ikea, kanskje vi skulle prøvd de ved en anledning ja [:)]
 
Alt utanom grøt ja[:D]
 
Back
Topp