Målt HCG

Millis89

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Målte HCG i går (4+5) og den viste 392. Legen mente at dette var for lavt? Noen med erfaring?
 
Men det er jo veldig individuelt da! Hvis han mente det var lavt, ba han deg komme igjen om et par dager da eller for å få målt på nytt?
 
Men det er jo veldig individuelt da! Hvis han mente det var lavt, ba han deg komme igjen om et par dager da eller for å få målt på nytt?
Skal tilbake i morgen for å se etter stigning. Han mente at jeg kanskje var kortere på vei enn hva jeg tror eller MA...
 
Lykke til :)
 
Jeg tok hcg når jeg var 5+4. Da var den på ca.5300. 2 dager etter var den på 9950. Men dette er veldig individuellt.:

Krysser fingrene for deg!! :)
 
Nei ingen blødninger ... krysser fingrene for at jeg har regnet feil - og unnfangelsen skjedde seinere. Mest sannsynlig da jeg har uregelmessig mens. Håper virkelig på stigning i morgen!!
En kan vel ikke akkurat miste uten blødning, eller?
Tror nok du kan slappe helt av :)
 
Oi.. kan en det? :eek: det visste jeg ikke :eek:
Skal absolutt ikke skremme noen, men jeg var på tidlig ultralyd i uke 7 forrige gang, ikke noe liv.. Måtte ta abort i uke 9. Hadde frem til det ikke blødd en dråpe! MEN det skjer som sagt ikke så ofte, så det tenker vi ikke på nå. HCG steg ikke nok da, så det var på en måte det eneste man kunne se det på..

Poenget var egentlig bare at det er kjempe fint å følge opp litt, for det er ikke bestandig slik at alt er tipp topp hvis man ikke blør.. Men nå tenker vi bare gode tanker, dere :)
 
Back
Topp