Måling av tempen i rompen

*høstmamma*

Elsker forumet
Det er jo det vi skal med disse små. Jeg har målt de siste dagene og jenten min begynner nesten å grine- eller heller sutre når jeg måler. Er det vondt for dem????? Helt grønn på det jeg, (måler under tungen på meg selv når det er  nødvendig)

Har ikke gjort det siden han var 3 mnd, og da reagerte han i allefall ikke. men den gang lå han jo rimelig stille, det gjør han ikke nå............Så jeg gleder meg ikke til å gjøre det neste gang, frykter det blir hyl og skrik!!

1. gang jeg målte var da hun var 16dg- ikke en lyd da. Nå var det 2.gang og mye vanskeligere og ikke godt for lillemor[&:] Skulle jo tli legen og, syns det er bedre at jeg måler hjemme enn at legen skal gjøre det på kontoret.

ORIGINAL: ~Yakine~

Tror nok det kan være ubehagelig ja. Men mi reagerer ikke spes på det da, men jeg skjønner jo at det ikke er noe særlig å få et termometer opp i rumpa! [;)]

Det har gått helt bra her[:)] Vi kjøpte termometer måler med slike poser du putta utpå dem så dem kom lettere inn i rompen hennes...

Her griner hun og vrir seg[&o] Heldigvis ikke så mangen ganger jeg har mått gjort det. Tror ikke det er så veldig godt nei.

ORIGINAL: ~Yakine~

Tror nok det kan være ubehagelig ja. Men mi reagerer ikke spes på det da, men jeg skjønner jo at det ikke er noe særlig å få et termometer opp i rumpa! [;)]

Bruker vaselin på jeg også, men likevell. Jaja, jeg hadde sikkert ikke synes noe om det om en eller annen kom og skulle stikke et termometer opp i rompa mi, hi-hi[8D]
ORIGINAL: ¤Stines86¤

pleier ha på litt vaselin på jeg. virka som om det var ubehagelig før. men nå går det greit med det på

ORIGINAL: okt.mamma!!

Bruker vaselin på jeg også, men likevell. Jaja, jeg hadde sikkert ikke synes noe om det om en eller annen kom og skulle stikke et termometer opp i rompa mi, hi-hi[8D]
ORIGINAL: ¤Stines86¤

pleier ha på litt vaselin på jeg. virka som om det var ubehagelig før. men nå går det greit med det på

helt sant [:)]

Back
Topp