Målene på babyen ved oul ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Babyen min hadde så usikre og ujevne mål ved oul så jeg skal på ny ul i ukr 32. Hva var målene på babyen deres? Jeg var 19 + 3 ved oul.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ser man det på arket man fikk med? Er på ferie nå men eneste jeg husker var at foten var 27.7mm. Synes den virket veldig stor, hehe. Målt til 19+1 på OUL. Skal sjekke arket når jeg kommer hjem på søndag

Aner ikke hva dette betyr men målene var disse. Bpd 48 mad 34 , fl 31

Aner ikke målene

Det vil jeg tro og. Men da var målene våre hvertfall bpd ganske likt... skjønner ikke hvorfor hun sa soer han ee liten i hode og bein og stor i magen

Eg huska ikkje målo, men eg ska tilbake i desember . Var visst ein liten risiko i mitt yrke å få små babyar. Han sa ikkje so masse om da, men eg e no bere gla te for å få ein ekstra UL :)

Eg huska ikkje målo, men eg ska tilbake i desember . Var visst ein liten risiko i mitt yrke å få små babyar. Han sa ikkje so masse om da, men eg e no bere gla te for å få ein ekstra UL :)
Hva jobber du med?

MAD - 39
BPD - 42
FL - 24

Avvik på tre dager mellom lårbensmål og hodemål, så jeg får ikke noen ultralydtermin før om to uker. Jordmor mente at ungen var genetisk liten, og da feilberegner de som regel termin med 3-4 dager uansett.

Det skal jeg og 18 desember

Er babyen liten ? Her stemte ikke mage mål med de andre målene.

Han sa at alt såg heilt fint ut. Men eg hadde ein liten følelse av at da kanskje ikkje va da, men då måtte han jo sagt da:) Men da e nok veksten no framøve som e viktig for babyen. Da va fleire sammenhengar for oss frisørar som kunne gjer at babyane blei små. ( kjemikaliar, stress, gassar, står heile dagen..)

Han sa at alt såg heilt fint ut. Men eg hadde ein liten følelse av at da kanskje ikkje va da, men då måtte han jo sagt da:) Men da e nok veksten no framøve som e viktig for babyen. Da va fleire sammenhengar for oss frisørar som kunne gjer at babyane blei små. ( kjemikaliar, stress, gassar, står heile dagen..)
Hmm, det var no nytt, aldri hørt om det før ;) men er vel en grunn ;) var ikke no galt her heller men hun ønsket en vekst kontroll fordi det var vanskelig å måle og fordi målene var så forskjellig.

Hmm, det var no nytt, aldri hørt om det før ;) men er vel en grunn ;) var ikke no galt her heller men hun ønsket en vekst kontroll fordi det var vanskelig å måle og fordi målene var så forskjellig.

Godt med ekstra oppfølging uansett:) E jo lite med den eine UL me har rett på syns eg:)

Back
Topp