Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *LiLLa*
det vet jeg dessverre ikke...men skulle ønske at de gjorde det på meg,for det var vanskelig å få ho ut siden de måtte dra ho ut...[:(]jeg har liiiite å smalt bekken...[:(][:(]
ORIGINAL: ~Adrianna~hmmm...det er jævla rart at de ikke gjorde det på meg....jeg visste på forhånd at jeg hadde veldig smalt,men tenkte ikke selv på at de skulle gjort det mens jeg var gravid...[:(]
De som er relativt smale i figur. Venninna mi måtte ta ks fordi hun hadde for smalt bekken (2 ganger)
ORIGINAL: BæreMæ
bekkenet måler di med ultralyd[:)]
jeg spurte om jeg kunne få måle bekkene mitt da mamma hadde det og måtte ta ks med meg og broren min,men ikke snakk om sa legen!
Hun mente det kun var underernerte utenlandske, smale, små damer som kunne ha smalt bekken, TULL!
man trenger heller ikke ha suprsmale hofter/midjer for å ha trangt bekken, kjenner mange som er like tynn som babyen sin og dem klarte fint å føde!
men har du angst for å føde denne gangen også kan det jo godt hende at dem vil la deg måles[:)]
ja skjønner deg veldig godt, jeg var super nervøs for at jeg skulle ha smalt bekken, men det gikk nå heldigvis bra da[:)]
ta det opp med fastlegen din, der er han/hun som må sende henvisning for å få det målt[:)]
ORIGINAL: Fru.MacDreamyjeg er IKKE tynn,men er bare 160høy...å mitt bekken er liiite...har veldig smalt guttebekken...men tror ikke det har noe med høyden å gjøre eller vekta for den saks skyld...men så teit at ikke legene kan ta det mere på alvor...
bekkenet måler di med ultralyd[:)]
jeg spurte om jeg kunne få måle bekkene mitt da mamma hadde det og måtte ta ks med meg og broren min,men ikke snakk om sa legen!
Hun mente det kun var underernerte utenlandske, smale, små damer som kunne ha smalt bekken, TULL!
man trenger heller ikke ha suprsmale hofter/midjer for å ha trangt bekken, kjenner mange som er like tynn som babyen sin og dem klarte fint å føde!
men har du angst for å føde denne gangen også kan det jo godt hende at dem vil la deg måles[:)]
takk for svar! håper jeg får det... så slipper jeg tenke på det liksom....
er jo 170 cm å ikke sånn supersmal, men tynn ja...... Men jeg vil VITE at det er stort nok....