Mål ved oul i forhold til vekt ved fødsel ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Noen som har opplevd større mål enn normalt ved oul men som alikevel har fått små eller normale barn ? H or mye har målene i uke 18-19 å si for str på babyen ved fødsel ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg sniker litt fra Mars.. MEn jeg hadde "normale" mål på OUL.. og jeg har jo fått store barn som har kommet akkurat på termin dato ( siste var 4700).. Så jeg velger å tro at det ikke kan ha så mye å si ang vekt ved OUL... :)

Datteren min lå litt under "normalen" på oul, men hun tok det godt igjen og var 4200 da hun kom, før terminen ;)

De målte lårbenet til jenten min litt ut i svangerskapet. De trodde hun hadde svære ben og var stor. Men vil no si at hun var ganske normalvektig. Hun var 3640 gram.

Jeg vet ikke hva jenta veier ved fødsel, siden jeg ikke har termin før i desember, men hun var lita på oul og har holdt seg lita hele veien. Legen regna med at hun ikke kom til å veie mer enn 3000-3100 ved fødsel. Gjør visst ingenting siden hun har holdt seg sånn hele veien :-)

Jeg vet ikke hva jenta veier ved fødsel, siden jeg ikke har termin før i desember, men hun var lita på oul og har holdt seg lita hele veien. Legen regna med at hun ikke kom til å veie mer enn 3000-3100 ved fødsel. Gjør visst ingenting siden hun har holdt seg sånn hele veien :-)
Nei det er jo en fin vekt :) jenta mi sa de skulle veie 3.7 ca men hun veide 2900 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp