mål!! moro

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvor langt måler dere over magen nå da jenter[:D][:D][:D]
107 cm her!!!  håper ikke jeg blir en hvalross til slutt[8D][8D]

*vaggeravgårdeoghentermålebåndet*-plutselig tilbake [;)]

98 cm- økning på ca 30 fra før jeg ble gravid [8|]

oj.. jeg leder her foreløpig... er 115 cm jeg da.. men så skal det sies at jeg hadde noen kilo for mye for svangerskapet da.. bare håper jeg klarer å gå ned igjen og gjerne bli slankere enn det jeg var i utgangspunktet...

hihi...vi er store jenter!![:D]

Jeg er idag 31+0 , og er 102 cm rundt!!

Jeg er 30+2 og 114cm.....[&:]
Å enda det er noen uker igjen enda............Stor jente jeg å gitt.......

I dag er jeg 32 + 2 og er 105 cm rundt magen.

109 cm her... ... ser ut som det er på bane med dere andre[:)]

Litt nysgjerig jeg da... Når begynte dere og få mage?........[:)] har så lyst på, syns det er kjempe fint....

117cm her:)

ORIGINAL: Ole Brumm

oj.. jeg leder her foreløpig... er 115 cm jeg da.. men så skal det sies at jeg hadde noen kilo for mye for svangerskapet da.. bare håper jeg klarer å gå ned igjen og gjerne bli slankere enn det jeg var i utgangspunktet...

hEI PÅ DEG! Hvor får du kjøpt sånne gravid t shirts? lurer om det finnes noen butikker i oslo..lyst på eeen t shirt til..hihi..selv om det ikke er mange ukene igjen. har to gravid t shirts og de går på vask hele tiden

Klems

"Litt nysgjerig jeg da... Når begynte dere og få mage?........ har så lyst på, syns det er kjempe fint.... "

---------------------------------------------
Magen kom ikke skikkelig før rundt uke 21-22...

ORIGINAL: FirstTime

ORIGINAL: Ole Brumm

hEI PÅ DEG! Hvor får du kjøpt sånne gravid t shirts? lurer om det finnes noen butikker i oslo..lyst på eeen t shirt til..hihi..selv om det ikke er mange ukene igjen. har to gravid t shirts og de går på vask hele tiden

Klems

Hei, kjøpte den på nettet: www.nine.no. Kjøpte en til pappaen også-hvor det står verdens beste pappa! Det gikk ganske kjapt før den kom i posten og den er kjempegod å gå med. Det eneste er at str kanskje var litt mindre enn jeg hadde regnet med, så bestill en str større enn vanlig er mitt råd. Men den er kjempesøt og jeg får masse kommentarer når jeg har den på. Anbefales!

Jeg er 31+1 i dag og måler 103 cm.. [:)]

Jeg er 31+6 og 103 cm

Da måtte jeg gå og hente målebåndet også.

Er i uke 34+5 og målte 98 cm

Følte at jeg hadde liten mage jeg nå...[8|]

Måtte måle jeg også.. 107 cm, vanvittig.. [:)] og større blir det, he he[:D]

116 [:D]

Back
Topp