Har dere noen mål dere vil oppnå i løpet av august?
Jeg vil komme under 90 kg..
Jeg vil komme under 90 kg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du sikkert.Jeg vil under 90 kg. Nå har jeg hatt det som mål i to mnd. Denne gangen skal det gå!
92/93 ligger å vaker mellom de to.Det klarer du sikkert.
Hva ligger du på nå?
Eg vil ned 5 kg i løpet av august. Har masse å ta av, akkurat begynt etter fødsel og må leve fettfattig framover. Så det burde gå. Håpar eg.
Takk for det! Dei seier 9 mnd på og 9 mnd av, så eg har litt tid på meg. Vil ha vekk 17 svangerskapskilo innan utgangen av januar, så det er berre til å sette i gang!Masse lykke til!!!! Dette greier du flott!!!
1. februar er lenge til.Takk for det! Dei seier 9 mnd på og 9 mnd av, så eg har litt tid på meg. Vil ha vekk 17 svangerskapskilo innan utgangen av januar, så det er berre til å sette i gang!
Takk for det! Dei seier 9 mnd på og 9 mnd av, så eg har litt tid på meg. Vil ha vekk 17 svangerskapskilo innan utgangen av januar, så det er berre til å sette i gang!
1. februar er lenge til.
Det klarer du glatt
Nja, vi får sjå kva som skjer. No er eg innlagt på sjukehus og her blir eg i beste fall nokre veker, i verste fall fleire månader... Får ta opp igjen slanketråden når eg er frisk igjen.Det får du til min erfaring er dessuten at svangerskapskilo slipper litt lettere enn andre kilo. Akkurat som kroppen selv vil tilbake til start.
Uff da høres ikke bra ut.Nja, vi får sjå kva som skjer. No er eg innlagt på sjukehus og her blir eg i beste fall nokre veker, i verste fall fleire månader... Får ta opp igjen slanketråden når eg er frisk igjen.