Måke snø

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Jeg har vært ute for å måke snø igjen, sammen med min kjære. Det som irriterte meg litt var en meget velmenende nabo, som kom bort og sa "du er ikke riktig klok" og "du har ingenting ute å gjøre nå".
Jeg forstår at naboen mente det godt, da han ikke ønsker at jeg skal skade meg, men det må jeg da få bestemme selv?!?:confused:

Det skal sies at jeg har hatt et helt problemfritt svangerskap så langt, og har ingen problemer med musklatur/bekken. Føler mer enn noe annet at jeg har godt av å komme meg litt ut, og jobbe litt forsiktig...

Hva sier dere jenter?

Snømåking: ja/nei/kommer an på formen?

Hehe, merkelig det der! Folk er veldig opptatt av formen :)

Gjør det du orker, men kjenn litt bedre etter enn du vanligvis ville gjort. Og tenk litt på potensielle konsekvenser :) (Jeg klarer å gjøre husarbeid, men hvis jeg støvsuger blir jeg liggende neste dag omtrent)

Sniker fra juni.. Jeg tenker du kan måke snø sålenge formen er fin og du kjenner hva kroppen synes om arbeidet. Sist svangerskap måkte jeg snø alt jehg orket når jeg var på overtid. Håpte det skulle trigge fødsel , men neeeida ;-)

JA til snømåking! Bare bra å holde seg i aktivitet! Bare vær litt obs på vridning i hoftene osv når man kaster snøen fra seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja kjør på innenfor rimelighetens grenser :)
Jeg måkte snø og hadde termin i mars :P

Ser ikke problemet med å hjelpe til :-) Kvinner gjennom tusener av år har jobbet på åkere og fabrikker, så snømåking er jo greit, en kjenner jo kroppen sin. Har selv overbeskyttende folk rundt meg og blir slitsomt...

Sniker fra april ;)

Hehe, naboen mente det nok godt ja, men en gravid kvinne kan da måke snø! :P Vi blir jo ikke akkurat sengeliggende av vår tilstand. De fleste av oss, i hvert fall. ;)

Synes det er veldig greit for meg iallefall at folk er sånn, for har hentet en del ting på finn i det siste nå, av småmøbler osv, og jeg blir regelrett nektet å bære, er ikke så veldig glad i å bære ting så jeg må si det ikke gjør så mye akkurat det :p hihi

Back
Topp