Må vist forlate dere

krysser fingrene for deg

Kjøpte sånne rfsu strimler i går og tok tre tester i går men det var på kvelden og dem kunne vise en svak svak strek alle sammen. Tok en til morgenen i dag og den viste en sterkere strek men fortsatt svak, tok en til nå og den viseer en svak svak strek.
Har ikke fått svar på blod prøve ennå, men tar dette som positivt.
Men kan dette bety at jeg er kortere på vei en antatt? Den første testen jeg tok var for ca 2 uker siden og den viste svak den å. Burde ikke testene blitt sterkere?

RFSU testene er noe herk å tyde. og ikke alle tester blir sterkere og sterkere. selv om det er nok HCG tilstede for å gjøre den sterk... så krysser fingrene for at du får et tydelig svar fra legen i morgen...

500a68c0dae302aa51a1052d26daf2cb
denne er fra i morges :)

på den nederste ser jeg noe... men ja ikke så lett... men igjen forje svangerskap fikk jeg negative RFSU tester men positive CBD med uke indikator (3+) på samme urin. så ja... jeg har ikke gode erfaringer med RFSU testene...

c081a572fe4e2e0746aabdf2f23ea10b

Yeey... Tok en test nå som ikke er de teite rfsu testene og den var veldig tydelig^^*
Har ikke fått svar på blodprøven enda men er veldig sikker på at den også vil være positiv ^^*

Her så jeg sterkere positiv enn de andre vil si at du enda er gravid

Back
Topp