Fortsetter bare i denne tråden her jeg.. vi hakker så mye på hverandre for tiden, og begge blir sur! Jeg tenker mye over det han faktisk sier, jeg klarer ikke bare å la det ligge!
For en ukes tid siden var vi på middag med et vennepar på kvelden, hvor han drakk litt for mye, ba meg holde kjeft og var ufin. Var like før jeg klikket i vinkel der og da, men jeg tok det dagen etter når han var edru! Og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg var fly forbannet, det var jo bare morsomt?? Nei vet du hva... slikt finner jeg meg ikke i!! Så jeg har ikke så mye til overs for han akkurat nå!
Samtidig er han gretten for at jeg er begynt i jobb, og han må stille opp mer hjemme med ungene, og han kan ikke gjøre som han vil når han vil. Jobber natt, i ukedagene får jeg ikke sove før evt på ettermiddagen, så når jeg har arbeidshelg skal jeg ihvertfall sove når han har fri. Men ikke f om han gjør noe i huset, han rydder ikke av etter måltidene engang, så det må jeg gjøre! Men da er det suring for det at jeg sover. (Og før jeg fikk ny jobb klaget han over pengene, at han måtte jobbe så mye ekstra siden jeg ikke hadde jobb)
Virker som ingenting er bra nok! Akkurar nå syns jeg han er en bortskjemt drittunge! Og oppi alt så blir ha gretten fordi jeg ikke har lyst å ha sex så ofte. Men er det virkelig noe rart da??
Hadde vi ikke akkurat kjøpt større hus og flyttet (og mer i lån), så hadde jeg bedt han reise og ryke!!! Men gjør jeg det, må vi selge huset og det har jeg ikke så lyst til, siden det er drømmehuset! Så blir å prøve en stund til.
Men svarte f som han har forandret seg!!! Og er det sånn han har tenkt å være, så blir ikke dette ekteskapet noe livslangt!