må vente 10 uker!

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
huff er faktisk 10 uker til neste svangerskapskontroll...føler meg ikke helt bra når jeg tenker på at det er SÅ lenge til..[&:]
var jo ikke så få ganger jeg var hos lege/jordmor med mine andre to barn...
skjønner dere som velger privat UL før tiden da...:)

oi d va lenge til. men om nokke skjer så får du jo komme påsjekk me en gang så...e 9 uke på vei e.. å enda ikke vært på nokken kontroll... fikk legetime om en månde.. siden d e 1 gang for me så vet e ikke kor mange ganga e vanli el ka ti første kontroll pleie å vær

det var lenge til, tror det er 8 uker til eg skal igjen, er jo så tidlig no at vi trenger ikkje inn så ofte, men eg å syntes det virka lenge til..
skal nok på ul i uke 12 eller 13 altså om 4 uker..

det er omtrentlig 10 uker til jeg skal til jordmor igjen, for ho ville jeg skulle ta det etter ultralyden på sykehuset..
men vi skal ha en privat ul før det[:D] kan jo ikke vente så lenge. får ikke den vanlige ul før om 8- 9 uker desverre. å er altfor nyskjerrig til å vente så lenge[;)] he he..

Oj, så sjeldent. Har fått beskjed om å gå hver fjerde uke jeg..

Jeg måtte vente 16 uker fra første kontroll til neste. 2 uker har gått. Bare 14 igjen. Jeg syntes det var greit å gå hver mnd sånn som før. Greit å få bekreftet at alt ser fint ut.

Legen ville ha meg tilbake etter ordinær ultralyd, cirka 13 uker etter at jeg var hos ham sist. Jordmor ville ha meg inn en gang til veldig snart, men det var fordi jeg hadde glemt papirene mine, og det virker som om det viktigste for henne er å få skrevet noe på papiret. Hun var skikkelig fornøyd forrige svangerskap også hver gang hun fikk skrevet en del på arkene. [:)]

Men etter rundt 20 uker pleier de å ville ha kontroll ca. hver 4. uke.

Var lenge ja.. Men skal vel ikke si noe, for har ikke somlet meg til å bestille jm ennå, håper hun har tid før ulen hvertfall!! Håper på å høre hjertelyden før vi sier det offentlig egentlig[8D]

Jeg er til sjekk hver fjerde uke, men det er fordi jeg har kronisk sykdom og jeg har hatt en blødning. Vet at det er oftere enn normalt, men er bare glad for at legen følger meg opp[:)]

ORIGINAL: Vårmamma

Jeg er til sjekk hver fjerde uke, men det er fordi jeg har kronisk sykdom og jeg har hatt en blødning. Vet at det er oftere enn normalt, men er bare glad for at legen følger meg opp[:)]

Slik er det med meg også, skal på 2 kontrollen i morgen [:D], blir spennende...
Men synes det er lenge til ul.... Skal kanskje ikke på den før i slutten av nov, om ikke legen sier noe annet i morgen da... :-)

ORIGINAL: Elviria

ORIGINAL: Vårmamma

Men synes det er lenge til ul.... Skal kanskje ikke på den før i slutten av nov, om ikke legen sier noe annet i morgen da... :-)

Jeg skal ikke på ordinær UL før 16.11., men har fått se babyen hos gynekolog og skal på fødepoliklinikken til undersøkelse på tirsdag

Jeg skal ikke på ordinær UL før 16.11., men har fått se babyen hos gynekolog og skal på fødepoliklinikken til undersøkelse på tirsdag

Ok.... den 18.11 på meg. Så heldig du er da!!! [:)] Tror legen kommer til å ville ha meg på ul, til neste time, men vet ikke mer før i morgen.....

ser jo at det er flere enn meg så må vente så lenge, her får man ikke jm time før ul heller,trodde man skulle til jm for å høre forterlyden og slikt før ul..menmen:) får bare bestille ekstra ul i steden her da:)
må sies at jeg hadde ekstra oppflling med mine andre barn,så der var jeg hver 14 dag fra starten.

Jeg skal faktisk tilbake neste uke. Da er jeg 13 uker på vei. Første kontroll ved 9 uker[:D]

Back
Topp