Må vel spørre her:) Ang klesskap

BaileysTøsa

Forumet er livet
Romma til ungene er ikke såå store, toppen 10kvm om jeg ikke bommer helt nå[8|] Spørsmåle er: jeg må ha noen hyller eller skap der til klærna dems, har ikke så store plassen ellers heller, noen skap dere kan anbefale? Vet de har tynne og smale skap på IKEA er de no tess[:D]
Vil ikke at skapa skal romme hele rommet til de heller[&:]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Jeg har bare dype kommoder jeg på romma som de har klærna sine oppi [;)]

Har kommoder til nå, men du kan si at de har gått ut på dato[&:][:D][:D] så jeg håpa jeg fant noen skap med noen skuffer i ved siden av...

vi har ikea skap i gangen og på soverommet vårt. Jeg er veldig fornøyd med dem[:D]

ORIGINAL: iQra82

vi har ikea skap i gangen og på soverommet vårt. Jeg er veldig fornøyd med dem[:D]

Ja, der har de i hvertfall dybden som passer godt på romma[:D] tror jeg må inn og snoke litt på ikea[:)]

ORIGINAL: ToveMora31

Romma til ungene er ikke såå store, toppen 10kvm om jeg ikke bommer helt nå[8|] Spørsmåle er: jeg må ha noen hyller eller skap der til klærna dems, har ikke så store plassen ellers heller, noen skap dere kan anbefale? Vet de har tynne og smale skap på IKEA er de no tess[:D]

du har ikke en bod eller et ekstra soverom du kan gjøre om det en garderobe....når vi bygget nå har vi fått eget rom til alt av tøy...slipper alt på rommene.....veldig greit..

Nå har de et skap kombinert med skuffer på salg på ikea.Er hvit stamme og lyse skuffer og dører.Husker ikke navnet.

Har kostet rundt 2500, men koster litt over 500 nå

Rakke heter det.

ORIGINAL: anie

Nå har de et skap kombinert med skuffer på salg på ikea.Er hvit stamme og lyse skuffer og dører.Husker ikke navnet.

Rakke heter det.

gjelder det alle ikea?? for på nettsiden kommer den på ordinøær.. men det var ett veldig kjekt skap.. [:D]

Pax sine skap på ikea er veldig greie. De finnes i flere str. bredde og høyde og i mange farger og fasonger. Også synes jeg de har goood plass og er fine også [:)] 

ORIGINAL: Lillemor82

Rakke heter det.

gjelder det alle ikea?? for på nettsiden kommer den på ordinøær.. men det var ett veldig kjekt skap.. [:D]

Det er jeg ikke sikker på, men det er iallefall på Ikea på Slependen.

Jeg har pax garderobe i gangen, så skal jeg få det på soverommet mitt også.
Til jentene mine har jeg malm kommoder fra Ikea.De rommer ganske masse klær.

Hvis du ikke vil ta av gulvplassen kan du kjøpe et par
kjøkkenskap el. som du henger høyt. Men da er det jo
ikke sikkert at ungene får tak i klærne selv da..

ORIGINAL: krølle..

ORIGINAL: ToveMora31

du har ikke en bod eller et ekstra soverom du kan gjøre om det en garderobe....når vi bygget nå har vi fått eget rom til alt av tøy...slipper alt på rommene.....veldig greit..

Hadde jeg hatt det så.. men ikke enda hvertfall, håper og få utnytta vaskeromme ordenlti snart.[:)]

må bare diskutere og krangle med gubben først om og komme seg til IKEA[&:][:D]

ORIGINAL: Lillemor82

Rakke heter det.

Det er jeg ikke sikker på, men det er iallefall på Ikea på Slependen.

flott.. da skal jeg dit..[:D] lenge siden du så det?

Back
Topp