Når kjenner man at man er ferdig med å få barn? Jeg har ikke fått den følelsen enda ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg ikke til fødsel, da d må bli ks ved et evt nytt sv.skapNei si detJeg skal hvertfall prøve å bli gravid igjen! Gleder meg til svangerskap og fødsel
Håper jeg ikke tenker sånn etter hvert barn som kommer, for da kommer jeg til å få et barn hvert eneste år fram til overgangsalderen
Jeg har "bare" ett barn. Vil hvertfall ha 3
Har vært babysyk helt siden fødselen. Trodde ikke det gikk an når man hadde en baby fra før
![]()
Trodde jeg aldri skulle glede meg til fødsel, men sånn er detGleder meg ikke til fødsel, da d må bli ks ved et evt nytt sv.skapjeg har jo fått nr fire nå og har to bonus,må da si stopp snart vel?
haha! Uansett ikke aktuelt på minst tre år,så kan jo forandre seg til da
koslig med barn da, det er det!
når vil du begynne å prøve igjen da?
![]()
Hehe, godt å høre at det er mulig egentlig! At man ikke syns det blir for mye jobb med flere barnNår kjenner man at man er ferdig med å få barn? Jeg har ikke fått den følelsen enda ihvertfall![]()
He he, tror ikke jeg kommer til å ha den følelsen noengang iallefall...altså at "nå er jeg ferdig". Har tre tette gutter nå, men har veldig lyst på noen til om noen år, når kroppen er sprekere.Når kjenner man at man er ferdig med å få barn? Jeg har ikke fått den følelsen enda ihvertfall![]()
I dag var jeg hjemme alene med de fem minste,d fikk meg til å tenke litt!He he, tror ikke jeg kommer til å ha den følelsen noengang iallefall...altså at "nå er jeg ferdig". Har tre tette gutter nå, men har veldig lyst på noen til om noen år, når kroppen er sprekere.
He heI dag var jeg hjemme alene med de fem minste,d fikk meg til å tenke litt!haha! Sjelden jeg er alene med alle sammen og d gikk veldig bra...MEN...
![]()