Må være noe galt med meg

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Når kjenner man at man er ferdig med å få barn? Jeg har ikke fått den følelsen enda ihvertfall:p

Nei si det :P Jeg skal hvertfall prøve å bli gravid igjen! Gleder meg til svangerskap og fødsel :D Håper jeg ikke tenker sånn etter hvert barn som kommer, for da kommer jeg til å få et barn hvert eneste år fram til overgangsalderen :P Jeg har "bare" ett barn. Vil hvertfall ha 3 :) Har vært babysyk helt siden fødselen. Trodde ikke det gikk an når man hadde en baby fra før :P

Nei si det :P Jeg skal hvertfall prøve å bli gravid igjen! Gleder meg til svangerskap og fødsel :D Håper jeg ikke tenker sånn etter hvert barn som kommer, for da kommer jeg til å få et barn hvert eneste år fram til overgangsalderen :P Jeg har "bare" ett barn. Vil hvertfall ha 3 :) Har vært babysyk helt siden fødselen. Trodde ikke det gikk an når man hadde en baby fra før :P
Gleder meg ikke til fødsel, da d må bli ks ved et evt nytt sv.skap:p jeg har jo fått nr fire nå og har to bonus,må da si stopp snart vel?:p haha! Uansett ikke aktuelt på minst tre år,så kan jo forandre seg til da;) koslig med barn da, det er det!:D når vil du begynne å prøve igjen da?:)

Gleder meg ikke til fødsel, da d må bli ks ved et evt nytt sv.skap:p jeg har jo fått nr fire nå og har to bonus,må da si stopp snart vel?:p haha! Uansett ikke aktuelt på minst tre år,så kan jo forandre seg til da;) koslig med barn da, det er det!:D når vil du begynne å prøve igjen da?:)
Trodde jeg aldri skulle glede meg til fødsel, men sånn er det :D For en opplevelse - som jeg savner!

Ja, du har flere barn en gjennomsnittet :P Noen føler vel aldri at dem er ferdige? Sånn som de på dokumentar-tv, som har både 10 og 20 barn liksom :P

Kanskje fra august? :) Tror ikke jeg skal begynne med prevensjon. Vi har benyttet oss av "hoppe av i svingen" metoden allerede. Og er sikkert det vi kommer til å gjøre fremover, til jeg sier han kan slutte med det og kjøre på. Han kunne tenkt seg å prøve allerede nå :P

Kjenner meg rimelig ferdig. Kan ha noe med rassrevningen å gjøre :rolleyes: :p er dessuten såpass "gammel", så flere svangerskap er i grunnen uaktuelt.

Den bare kom, men valgte få 1 barn til slik at mannen min skulle oppleve og bli pappa ☺ men nå er livmora stengt for evig. Nå får vi heller være fosterforeldre med årene ❤

Når kjenner man at man er ferdig med å få barn? Jeg har ikke fått den følelsen enda ihvertfall:p
Hehe, godt å høre at det er mulig egentlig! At man ikke syns det blir for mye jobb med flere barn ;) jeg har tenkt mye "hvordan skal jeg klare dette igjen når man da har ett barn fra før?" Har jo lyst på fler, bare føles litt uoverkommelig akkurat nå ;)

Jeg kjenner at de to vi har nå er helt riktig. Føler familien er komplett :) Så vi er nok ferdig.

Aldri hatt den følelsen jeg heller, men siden sist fødsel nå ble såpass tøff så er jeg nå rimelig klar på aldri oppleve noe sånn igjen!

Ikke godt å si.. Har nå 2 stk og føler foreløbig at det er helt perfekt, men pga relativt ung alder så kan det vel bli en tredje etterhvert. Problemet er at jeg ikke trives som gravid igrunn, men virkelig elsker bebiser og barn!:p

Jeg har tre barn, og føler meg overhodet ikke ferdig! Bare synd at mannen er helt ferdig... Han har bestilt tid til sterilisering...

Føler meg absolutt ikke ferdig. Har to nå, og planen min har vært å få tre. Håper virkelig at neste gang kan føles som siste gang, men jeg tviler egentlig litt... Er så koselig og fantastisk å kunne få oppleve å få barn. Selv om graviditeten sist gang var pyton, var alt annet så behagelig, nå med nr to. Mye mer avslappet, og føler meg trygg. Men man skal jo kunne ha tid til å følge opp alle barna også.

He he, tror ikke jeg kommer til å ha den følelsen noengang iallefall...altså at "nå er jeg ferdig". Har tre tette gutter nå, men har veldig lyst på noen til om noen år, når kroppen er sprekere.

He he, tror ikke jeg kommer til å ha den følelsen noengang iallefall...altså at "nå er jeg ferdig". Har tre tette gutter nå, men har veldig lyst på noen til om noen år, når kroppen er sprekere.
I dag var jeg hjemme alene med de fem minste,d fikk meg til å tenke litt!:p haha! Sjelden jeg er alene med alle sammen og d gikk veldig bra...MEN...;)

I dag var jeg hjemme alene med de fem minste,d fikk meg til å tenke litt!:p haha! Sjelden jeg er alene med alle sammen og d gikk veldig bra...MEN...;)
He he:P. Kjenner igjen de tankene der ja. Typisk at man får sånne realitychecks på stressende dager eller på søvnløse netter. Da tenker jeg bare "Hva er det som feiler meg?" :D :D men så sniker tanken seg på igjen..he he

Back
Topp