Må skryte litt :-)

Bébbe

Elsker forumet
Simone liker virkelig ikke spagetti med kjøttsaus, men fisk og fiskegryte går ned på høykant! Hun spiste nesten hele glasset og så fikk hun spise resten selv, jeg hjalp å ta mat oppå skjeen men hun putta den inn selv :-) det datt en god del mat av underveis og jeg fixa meg en stor vaskejobb inkludert dusjing av jenta, men gøy var det!

ImageUploadedByBV Forum1362145014.218139.jpg

Så nydelig hun er, det var sikkert kjempegøy for henne:-)
Lar Anette gjøre det samme, da blir det gulerotmos over alt hehe:-)

Sååå flink :)
Lillebror skal få lære seg å spise selv med en gang.

Så god hun er:-) Må nok bite i det berømte eplet og la henne få prøve seg litt selv her og!Får bare helt angst av alt griset:-S
*skjerpe seg*

Så god hun er:-) Må nok bite i det berømte eplet og la henne få prøve seg litt selv her og!Får bare helt angst av alt griset:-S
*skjerpe seg*

Jeg er ikke så glad i griseri selv, men hun er så interessert i å prøve så tenker at det må hun få lov til av og til...ikke alltid da..når vi har dårlig tid får hun ikke lov for orker ikke gå fra griseriet :-)

Så flink hun er:)
Her får hun verken spise selv eller fisk/kjøtt enda:p hun viser ingen interesse for å spise selv enda, så da mater jeg inntil videre;) venter også med kjøtt og fisk til magen hennes er tilvendt på grøt og frukt:p

Anette fikk litt banan til kvelds, det var stor stas:-)

Lillebror drakk litt av min smoothie fra stort glass i dag :-p
Tok tak med begge hender og førte glasset mot munnen :)

Lillebror drakk litt av min smoothie fra stort glass i dag :p
Tok tak med begge hender og førte glasset mot munnen :)

Så flink:-) Likte han det?

Der gjør hun helt sikkert :)
Er blir det avokado-prøvesmaking i helgen!

Spennende:-)
Det er det eneste jeg ikke har fått henne til å like som hun har smakt:-)

Spennende:-)
Det er det eneste jeg ikke har fått henne til å like som hun har smakt:-)
Hehe
Han har smakt litt før da, men tror det er lettere å få han til å like det om det er most med morsmelk :)

Hehe
Han har smakt litt før da, men tror det er lettere å få han til å like det om det er most med morsmelk :)

Ja, jeg har alltid i mm:-)

Jeg er litt forsiktig med hva jeg gir henne, siden hun reagerer så lett. :eek: Så introduserer ikke nye ting mens vi holder på med tilvenning av noe annet ;) Akkurat nå er det tilvenning på grøt til frokost (måtte tilsette frukt i risgrøten, ellers så ville hun ikke ha), grønnsaksmos til middag og velling til kvelds. Og mm innimellom måltidene! Har alltid mm blandet i det hun får spise ;)

Back
Topp