Må skryte litt av storebror

maoam

Elsker forumet
Han blir 2 år om en måned og har nå begynt å bimmelim og mommolom på do/potte. Han sier i fra og da løper vi, ikke alltid vi rekker det, men det er en start.

I dag ville han sitte på potta og se thomas toget mens jeg tok påå lillesøster. Da jeg kom inn igjen, var begge deler produsert! Flinke gutten!

Pappaen mente at da var han tørr til jul, men da sa jeg at jeg var glad om han var tørr til neste jul....[:D]

så flink han er... eldstemann her slutta ikke med bleie før han var 3 år... og 4 år med bleie på natta... han skulle ikke bruke potte... hender han har noen uhell på natta... men det overlever vi...

vi slutta om sommeren... sa til han at han bare kunne "vippe den over trusekanten"... [:)]

ORIGINAL: Solvit

Så flink[:D]

Så flink han er[;)]

ORIGINAL: Inga88

ORIGINAL: Solvit

Så flink[:D]

Kjempeflink gutt! Det er godt gjort om han klarer å slutte med bleier når han er litt over 2 år.

Vi har begynt å prøve på det samme, Magnus sitter på potta og tisser og bæsjer hver dag allerede[:)]... Han kan jo ikke si ifra ennå, men det er ganske tydelig når han vil "noe stort", og da er det rett på potta. Ellers setter vi han på potta hver gang vi skifter bleie, og da kommer det ofte tiss og av og til bæsj (uten at han har gitt tegn til å ville det på forhånd). Kan av og til virke som han venter med å bæsje til vi kommer hjem og på potta hvis vi er ute på noe, men det kan jo bare være tilfeldigheter.... Han tisser jo selvfølgelig i bleien, men det er sjelden vi har "uhell" på større ting...
Ble mye tiss og bæsj her, men, men...[8D]

Back
Topp