Må skryte litt av mannen!

Tweak

Forumet er livet
Jeg planla en svingom med støvsuger og vaskekost her i dag med tilhørende rydding og støvtørking.

Så kom han plutselig og tok støvsugeren. Ikke noe spesielt det egentlig, men han får skryt for at han var så flink til å se detaljer og ikke bare en stor gulvflate!

Han støvsugde hver eneste stol (som katten hadde ligget på *kremt* he he) og til og med rundt ytterdøra der jeg hadde funnet noen små spindelvev som jeg skulle ta selv. Når jeg kom med kluten så hadde han fjernet de. [:D]

Så jeg ga han masse skryt og så måtte jeg bare skryte litt her også! Det er så mange fler klage-på-mannen innlegg enn skryte-innlegg til vanlig...

Så flink mannen din er! [:D][:D][:D]

deilig når du gjør sånnt.

mannen min sto opp fra nattevakt i sta og gikk rett igang med kjøkkenet. oppvasken og alt. og når han var ferdig med det fant han jammen frem vaskedøtten og vasket alle gulvene oppe. imponert. hehe.

Jøss så heldige dere er!!

Min mann føler nok det bare mangler de små såpene i en kurv på badet og en brett på dorullkanten - så bor han på hotell der alt vaskes og ryddes helt "automatisk", hehe.

Skjemmer han alt for mye bort.. må nok stramme inn på det når lillejenta vår blir født gitt [:)]

Så deilig da, flinke mannen din, skryter stadig av mannen her også hehe, og han er flink til å rose meg. Er så deilig, vi mennesker trenger det også ikke bare kritikk.

Back
Topp