Må sette babyønske på vent…

N

Nyigamet.

Guest
Heihei… Lager dette innlegget da jeg er veldig lei meg og demotivert for hele babygreiene nå… Vi har et barn fra før og ønsker nå barn nr 2, da første barnet begynner å bli stor. Vi har prøvd i 5 mnd, jeg har ekstremt regelmessig syklus på 29 dager og har fått positiv eggløsningstester og slim hver mnd. Jeg er sykepleierstudent og fikk idag vite at skulle det klaffet på neste mnd vil jeg få problemer med skole uten å gå mye i detaljer her. Vi har derfor mot vår ønske valgt å hoppe over neste mnd, sånn at fortsetter å prøve der termin vil bli slutten av juni forhåpenligvis. Men kjenner at jeg syns det er så vondt og kjipt å med vilje ikke prøve denne måneden, føles ut som en evighet til jeg evt blir gravid og alt bare føles som drit…
Prøver å motivere oss til å gå litt ned i vekt, trene, spise sunt, få i oss omega 3, osv osv sånn at kroppen er super klar for å bli gravid om 6 uker.. men bare føles så meningsløst.. føles ut som dette ikke kommer til å gå og det er for godt til å være sant å få oppleve graviditet og alt det der engang til…

Når vi ble gravid første gang gikk det fort, mistet, og ble gravid med engang etter spontanaborten. Vi er mot slutten av 20 årene, er 4 år siden jeg gikk gravid sist…
 
Back
Topp