Må sei...

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
eg synst det er lite "liv" her inne for tida! :P Har alle lakt vekk pc'en eller ? ^_^

Nei ikke jeg.. Men enig med deg

Nja ;) Er her inne hver dag å leser, men er blitt mindre aktiv... Har liksom falt av lasset etter hvert :/ Er ikke like gira til å poste innlegg som jeg var før :)

Ja, eg henge no her inne kvar dag, men merka at eg bruka mest tid inne på generelt sida det er meir som skjer der! Men er jo kjempe vanskelig og komme i en samtale med folk der inne, med mindre det er en diskusjon :P hehe

Samme her, men skal prøve å skjerpe meg:)

Enig! Lite liv her inne ja.. Vi er vel ganske mange her også - er vi ikke? Sjerpings!!

Hehe du får lage litt liv laga da vettu ;) slenger meg på hvis du kaster ut noe. Jeg er så negativ for tiden at jeg føler liksom ikke for å skrive for masse for å dra dere andre ned

Liv skal bli ... :D *prøver*

Jeg har også vært litt depp og neg i det siste :( får oppmuntre hverandre!! :D

Etter å ha vært her noen år er det noe med at man er litt lei, men ikke misforstå meg nå.. Dere er kjempe gode jenter alle sammen! Men jeg er innom hver dag og svarer på det jeg kan :) Men jeg jobber og går på skole så det blir ikke veldig mye aktivitet i uka da..

Forresten, er det sånn liste her hvor man ser hvem som får hva? Altså gutt eller jente? :)

Jo, det kan hende :) blir vel forandringer mtp termindatoer og sikkert :)

Uff hva skjer? Håper det blir bedre snart!

Æsj vet ikke. Kjenner ikke noe liv i magen, er utroolig sliten, har en mann som stort sett bare sitter og sløver for tiden. Og som dessuten har bestemt seg for at jeg er heeelt annerledes når jeg er gravid - så hvis jeg prøver å si noe om at jeg synes han er sløv eller fjern så får jeg bare til svar at han skjønte det kom til å bli sånn når jeg ble gravid. Dvs uansett hva jeg sier så blir det ikke tatt på alvor fordi jeg er så forstyrra av hormoner når jeg er gravid. akkogve.. Så sånn er det! Sur og grinete for tiden :/

Æsj vet ikke. Kjenner ikke noe liv i magen, er utroolig sliten, har en mann som stort sett bare sitter og sløver for tiden. Og som dessuten har bestemt seg for at jeg er heeelt annerledes når jeg er gravid - så hvis jeg prøver å si noe om at jeg synes han er sløv eller fjern så får jeg bare til svar at han skjønte det kom til å bli sånn når jeg ble gravid. Dvs uansett hva jeg sier så blir det ikke tatt på alvor fordi jeg er så forstyrra av hormoner når jeg er gravid. akkogve.. Så sånn er det! Sur og grinete for tiden :/

Så kjedelig da :( forstår du blir sur og grinete da.
Håper du får til å si noe som går inn i skallen hans snart :)

Hvorfor er du negativ da? Håper ikke noe er gat med babyen?
Babyen har det bra såvidt jeg vet. Men troen på at jeg vil få en levendefødte baby eksisterer ikke selv om håpet er der 100%. Jeg klarer ikke å glede meg over graviditeten selv om jeg selvfølgelig gleder meg over å få muligheten til å bli mamma igjen. Det er nok bare en måte å forsvare meg på i tilfelle vi skal niste en ny baby. Selv om det ikke går an å forberede seg på det. Jeg håper det forandrer seg llitt når jeg begynner å kjenne liv... Har time hos psykolog på onsdag og det har jeg nok behov for og så er det oul på torsdag og da håper jeg det eenda et liv inni magehuset og at lille har det bra....

Back
Topp