Må søka ny jobb, når eg er kanskje 16 veker på vei

Mini i september 2015

Fystebaby, fyste gong på forumet
Kommunen vår er slik at me får berre jobb eit år i slengen dei første åra, det vil sei at eg må søka ny jobb. Det er i mars ein gong me skal søka, og då er eg sikkert rundt 16 veker på veg. Det vil sei at eg muligens berre kan jobbe to veker før det er permisjon, sidan eg har termin rundt 9 sep.
Syns det er veldig kjedeleg og måtte søke på nytt.
Noken andre med same problemet?

Jeg har samme problem. Jeg er arbeidsledig og leter etter jobb.. synes det er vanskelig da jeg føler meg skikkelig stygg viss jeg får en jobb, og må etter hvert si at jeg er gravid og gå i permisjon. Vet at det er ok ifølge papirer og sånn men .... jeg er 16 uker på vei nå, og er fortsatt arbeidsledig. Det kommer jo snart til å vise... arrh .. vanskelig

jeg skal på jobbintervju neste fredag, er sommerjobb, tviler på jeg får den siden jeg er høygravid på slutten av sommeren, men må nesten forsøke!

Veldig kjedelig å stå uten trygg jobb når man er gravid.. Håper vi alle er heldige og treffer på arbeidsgiverere som vil gi oss en sjangse! :)

Jeg skal bytte jobb mest sannsynlig, skal på samtale hos den nye arbeidsgiveren på onsdag, men har allerde sagt når vi snakka på telefon at æ skal ut i permisjon i starten av september og da fikk æ bare til respons at det er jo bare å forvente når man ansette damer at de innimellom må ut i permisjon ;)

Jeg har samme problem. Jeg er arbeidsledig og leter etter jobb.. synes det er vanskelig da jeg føler meg skikkelig stygg viss jeg får en jobb, og må etter hvert si at jeg er gravid og gå i permisjon. Vet at det er ok ifølge papirer og sånn men .... jeg er 16 uker på vei nå, og er fortsatt arbeidsledig. Det kommer jo snart til å vise... arrh .. vanskelig

Ja, eg og egentlig. Men må jo ha jobb. Eg kan muligens berre jobba i to veke før eg ska ut i permisjon. Håpe da går fint å ingen sure mine :)

jeg skal på jobbintervju neste fredag, er sommerjobb, tviler på jeg får den siden jeg er høygravid på slutten av sommeren, men må nesten forsøke!

Veldig kjedelig å stå uten trygg jobb når man er gravid.. Håper vi alle er heldige og treffer på arbeidsgiverere som vil gi oss en sjangse! :)

Da e da. Håpe eg og , masse lykke te! :)

Ja, eg og egentlig. Men må jo ha jobb. Eg kan muligens berre jobba i to veke før eg ska ut i permisjon. Håpe da går fint å ingen sure mine :)
Ja jeg vet... litt kjipt å ikke få penger i permisjonen.. vill jo tjene opp litt:-/ men jeg har søkt litt rundt, og ser for meg at jeg sitter igjen med noen deltidsjobber og evt 2 jobber

Ja jeg vet... litt kjipt å ikke få penger i permisjonen.. vill jo tjene opp litt:-/ men jeg har søkt litt rundt, og ser for meg at jeg sitter igjen med noen deltidsjobber og evt 2 jobber

Eg får, har jobba i eit år, men får berre fornøya me eit år i slengen!
Men greitt me jobb sånn eg får ansenitet når eg e i permisjon og

Prøver å å få ny jobb men gitt opp etter jeg blei gravid for da får jeg den nok ikke uansett.. :/ selvom hadde jeg fått ny jobb nå kunne jeg jobba. Ikke gått sykemeldt pga jeg blir dårlig å spyr av kjøkkenlukta på min nåværende jobb.

Back
Topp