Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff testet positivt i dag… og må allerede i morgen skjule det. Plutselig ble det middag ute. Forslag til dårlige ideer for at jeg kjører?
Jeg er ikke akkurat kjent for å kjøre.![]()
Huff testet positivt i dag… og må allerede i morgen skjule det. Plutselig ble det middag ute. Forslag til dårlige ideer for at jeg kjører?
Jeg er ikke akkurat kjent for å kjøre.![]()
Jaa! Den er lur. De skal bo hos svigermor. Skal ut å spise med svigerbror. Mulig han avslører det daEr der uten barn? Kan jo si at et av barna virka litt pjusk så du vil ha mulighet for å dra hjem raskt/være edru dersom det skulle vise seg å være noe![]()

Altså dette! Er jo helt genialt!!Jeg var ute forrige helg uten at noen oppdaget at jeg drakk alkoholfritt. Hvis det er et sted der man scanner qr-kode eller legger inn digital bestilling, var det veldig enkelt å bare klikke på de alkoholfrie alternativene. Jeg fikk ølen min i glass, så ingen så noe etikett eller lignende. Lykke til da, håper ingen fatter mistanke![]()

Hvordan gikk det i går?Altså dette! Er jo helt genialt!!
nå fikk yngste 15mnd vaksine denne uken. Så skylder på så som så form på han
men dette qr trikset var helt genialt
Gikk veldig bra!Hvordan gikk det i går?![]()
så det var gull.Snakk om flaks med den telefonen! Godt at ingen fatter mistankeGikk veldig bra!Hjemme til 12 og latet som jeg stresset om yngste hadde fått feber. Pluss svigermor ringte midt i middag. Og svigerbror så det
så det var gull.