Må plutselig skjule det

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Huff testet positivt i dag… og må allerede i morgen skjule det. Plutselig ble det middag ute. Forslag til dårlige ideer for at jeg kjører?
Jeg er ikke akkurat kjent for å kjøre. :wacky:

Huff testet positivt i dag… og må allerede i morgen skjule det. Plutselig ble det middag ute. Forslag til dårlige ideer for at jeg kjører?

Man må jo ikke drikke selv om man går ut :) Men du kan jo skylde på antibiotika, hodepine, at du skal hente noen en plass tidlig i morgen og må være 100% edru, at du har fått skikkelig fæle hangovers i det siste og hadde bestemt deg for en hvit måned?

Er der uten barn? Kan jo si at et av barna virka litt pjusk så du vil ha mulighet for å dra hjem raskt/være edru dersom det skulle vise seg å være noe :)

Er der uten barn? Kan jo si at et av barna virka litt pjusk så du vil ha mulighet for å dra hjem raskt/være edru dersom det skulle vise seg å være noe :)
Jaa! Den er lur. De skal bo hos svigermor. Skal ut å spise med svigerbror. Mulig han avslører det da :hilarious:

Jeg var ute forrige helg uten at noen oppdaget at jeg drakk alkoholfritt. Hvis det er et sted der man scanner qr-kode eller legger inn digital bestilling, var det veldig enkelt å bare klikke på de alkoholfrie alternativene. Jeg fikk ølen min i glass, så ingen så noe etikett eller lignende. Lykke til da, håper ingen fatter mistanke :)

Jeg var ute forrige helg uten at noen oppdaget at jeg drakk alkoholfritt. Hvis det er et sted der man scanner qr-kode eller legger inn digital bestilling, var det veldig enkelt å bare klikke på de alkoholfrie alternativene. Jeg fikk ølen min i glass, så ingen så noe etikett eller lignende. Lykke til da, håper ingen fatter mistanke :)
Altså dette! Er jo helt genialt!!

nå fikk yngste 15mnd vaksine denne uken. Så skylder på så som så form på han :wacky:

men dette qr trikset var helt genialt

Jeg liker å si at jeg har urinsveiinfeksjon og tar antibiotika. :D Ingen vil høre mer.

Altså dette! Er jo helt genialt!!

nå fikk yngste 15mnd vaksine denne uken. Så skylder på så som så form på han :wacky:

men dette qr trikset var helt genialt
Hvordan gikk det i går? :)

Hvordan gikk det i går? :)
Gikk veldig bra! ❤️ Hjemme til 12 og latet som jeg stresset om yngste hadde fått feber. Pluss svigermor ringte midt i middag. Og svigerbror så det :hilarious: så det var gull.

Gikk veldig bra! ❤️ Hjemme til 12 og latet som jeg stresset om yngste hadde fått feber. Pluss svigermor ringte midt i middag. Og svigerbror så det :hilarious: så det var gull.
Snakk om flaks med den telefonen! Godt at ingen fatter mistanke :D

Back
Topp