Må nokk flytte...

Antonie_

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg og Noah bor i en stor fin leilighet som jeg leier fra kommunen,
å det er jo kjempe billig i tilegg...ganske greit for meg som er alene!
Men nå har jeg oppdaget at det er masse sopp her...
To vindus karmer å så i går at det hadde kommet litt på veggen på sove rommet til Noah...
Så ser nok ut til at jeg ikke har noe valg enn å måtte flytte:(
Jeg trives jo så godt her å barnefaren bor i huset likeved...Så det er jo så dumt!
Pluss at nå må jeg vel finne en dobbelt så liten leilighet til dobbel pris antageligvis[:'(]

HOH!Min utblåsning for i dag!
Takk for at du leste[;)]

ORIGINAL: Susseline2

Neiiiiiiiiiiiiiii, uff[&:] Sopp er ikke å spøke med nei[&o] Så dumt at dere må flytte da, så greit når barnefaren bor nå nært. Håper veldig at du finner noe billig i nærheten da[:)] Men det er vel dyrt i Tr.heim ja......

Ja,utrolig trist egentlig!
Å nei,det er som du sier trondheim er ikke den billigste byen å bo i[&o]
Får snakke med hun på kommunen..
Kanskje de har noe annet til meg.
Flytter jo ikke fordi jeg har lyst men fordi jeg må[8|]

Så kjipt da!!! [:'(] Kommunen kan ikke hjelp dæ me no anna billig, mens de fixer opp leiligheta du bor i nu da??[8|]

Så kjedelig da[:'(]  men bra du tar det på alvor for sopp er vieklrig ikke noe å spøke med. Håper du finenr noe annet fint og rimelig[;)]

ORIGINAL: Monsilar

Så kjipt da!!! [:'(] Kommunen kan ikke hjelp dæ me no anna billig, mens de fixer opp leiligheta du bor i nu da??[8|]

Jeg vet ikke hvordan det fungerer[8|]
Sitter å venter på at hun komune dama skal ringe meg nå!

ORIGINAL: *Isabell*

Så kjedelig da[:'(]  men bra du tar det på alvor for sopp er vieklrig ikke noe å spøke med. Håper du finenr noe annet fint og rimelig[;)]

Ja,det håper jeg også!
Har slitt med mye hode pine i det siste å tror nok det kan skyldes soppen.
Å Noah hoster mye[:-]

ORIGINAL: Susseline2

Tante4 hadde sopp i leiligheta si og Hanna var tett hele tiden[&:] Fæle greier
Du skulle hatt regelverket i orden slik at du vet hva du har krav på!!!!

Ja,du sier noe der[&:]
Ja,huff..ei vennine av meg å hadde en sønn med samme problemet pgr av sopp[:'(]
Fæle greier detta der!!

kommunen må jo være pålagt å ordne, det, akkurat som de som leier ut privat er pålagt til det!! Håper du får ordnet det så du slipper å flytte.... de kan jo ikke leie ut leiligheter hvor det er sopp... de må jo fikse det...

ORIGINAL: tonje07

kommunen må jo være pålagt å ordne, det, akkurat som de som leier ut privat er pålagt til det!! Håper du får ordnet det så du slipper å flytte.... de kan jo ikke leie ut leiligheter hvor det er sopp... de må jo fikse det...

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Uff, så kjipt da[:'(] Men de kan vel fikse det, men du bort midlertidig et annet sted, er jo ikke din skyld at det er sopp der[8|] Håper det ordner seg[:)] Har hu dama ringt opp igjen enda da???

Nei,har ikke hørt noe enda nei!
TYPISK trondheim komune.
Får ringe å mase litt tror jeg[:'(]

ORIGINAL: Antonie_

Uff, så kjipt da[:'(] Men de kan vel fikse det, men du bort midlertidig et annet sted, er jo ikke din skyld at det er sopp der[8|] Håper det ordner seg[:)] Har hu dama ringt opp igjen enda da???

Nei,har ikke hørt noe enda nei!
TYPISK trondheim komune.
Får ringe å mase litt tror jeg[:'(]

Ring og mas, det er vel det eneste som hjelper[:)]

ja er nok det!

Back
Topp