Gratulerer så masse❤❤ håper spira klamrer seg fast❤Da flytter jeg inn på novemberforum og håper på og få bli der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse❤❤ håper spira klamrer seg fast❤Da flytter jeg inn på novemberforum og håper på og få bli der!
Så koselig! Satser på at alt går bra nåDa flytter jeg inn på novemberforum og håper på og få bli der!
Uff det var trist å høre.håper spira sitter neste gang.jeg ble gravid mnd etter sa,så håper der går like raskt for degNå er det garantert over, hadde en sa i går! Lykke til videre alle dere andre så håper vi på en rask ny liten spire! 2017 blir året å satse på
Så fantastisk! Gratulerer med ny spireDa flytter jeg inn på novemberforum og håper på og få bli der!
Hun har gått igjennom SA..Så fantastisk! Gratulerer med ny spire
Om du leser hele tråden ser du at hun hadde en SA, men er nå gravid igjen med termin i novemberHun har gått igjennom SA..
Åh så bra!!! GRATULERER!!! Herlighet som jeg roter.SORRYOm du leser hele tråden ser du at hun hadde en SA, men er nå gravid igjen med termin i november
Da flytter jeg inn på novemberforum og håper på og få bli der!