Må nok melde meg ut også

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Var hos legen på tirsdag pga smånlødninger i en tid nå, så fikk diskutert meg til en ul. Skulle vært 7+2 da, men de kunne bare se plommesekken og ikke noe foster på ul. De tenkte kanskje jeg var kortere enn antatt, som ikke er mulig hvis ikke egget har vært i dvale. Tok også blodprøve på tirsdag og idag for å se etter stigning, men den var ikke så høy som forventet. Så da tror legen det er en tom graviditet. Jævlig kjpt siden jeg har vært kvalm 1 uke nå. Skal tilbake på ul neste tirsdag, men ser i grunnen ikke noe lys i tunellen. Blir ikke noe hyggelig og jobbe i helga! Kan si fra hva som skjer på tirsdag, men regner med at dette er takk for meg..

Var hos legen på tirsdag pga smånlødninger i en tid nå, så fikk diskutert meg til en ul. Skulle vært 7+2 da, men de kunne bare se plommesekken og ikke noe foster på ul. De tenkte kanskje jeg var kortere enn antatt, som ikke er mulig hvis ikke egget har vært i dvale. Tok også blodprøve på tirsdag og idag for å se etter stigning, men den var ikke så høy som forventet. Så da tror legen det er en tom graviditet. Jævlig kjpt siden jeg har vært kvalm 1 uke nå. Skal tilbake på ul neste tirsdag, men ser i grunnen ikke noe lys i tunellen. Blir ikke noe hyggelig og jobbe i helga! Kan si fra hva som skjer på tirsdag, men regner med at dette er takk for meg..

Uff, så leit å høre :( Sender trøsteklem❤️

Så trist :(:( Men ikke ta den store sorgen før neste ultralyd, (vet det er vanskelig)! :oops::Heartred
Jeg var på ul igår, og for å være helt ærlig så så jeg ikke antydning til noen liten kropp, men så et hjerte da gynekologen pekte. Det er jo så knøttsmått ennå! Som de sier over her så er det enda en liten sjanse igjen :Heartpink
Sender deg en klem :Heartpink

Å nei så trist! Håper i det lengste at det går veien likevel ❤️

sender en veldig god klem <3

Da ser d ut til at d kanskje er greit likevel, hadde vokst og idag mente hun at hun kanskje kunne se hjertet! Var iallefall et foster der, så skal tilbake om 2 uker bare for å være helt sikker! Men var visst bare 6 uker og ikke 8. Tror ikke det har gått helt inn enda hos meg, men må bare prøve og tenke positivt!! De neste 2 ukene kan ikke gå fort nok!

Så godt å høre:smiley-bounce016 Håper tiden mot neste ul går fort og at alt er som det skal.

Da ser d ut til at d kanskje er greit likevel, hadde vokst og idag mente hun at hun kanskje kunne se hjertet! Var iallefall et foster der, så skal tilbake om 2 uker bare for å være helt sikker! Men var visst bare 6 uker og ikke 8. Tror ikke det har gått helt inn enda hos meg, men må bare prøve og tenke positivt!! De neste 2 ukene kan ikke gå fort nok!

Samme skjedde med meg! Men det går ikke ift når jeg testet positivt (nyttårsaften(!)). Får du det til å stemme med positiv test? Ikke så usannsynlig at man har EL senere enn antatt, men rart hvis man vet man testet positivt sånn som jeg....

Godt å høre! Krysser fingrene for deg! ❤️

Samme skjedde med meg! Men det går ikke ift når jeg testet positivt (nyttårsaften(!)). Får du det til å stemme med positiv test? Ikke så usannsynlig at man har EL senere enn antatt, men rart hvis man vet man testet positivt sånn som jeg....

Egentlig ikke, fikk positiv test 2-3 uker 6 januar, og 3+ 11 januar, så det er rart hvis jeg bare er 6 uker nå, men men, kanskje hcg steg mer i starten, og derfor ble testene raskt positiv. Tok også eggløsningstester så vet jeg hadde det 20 des, men kan kanskje ha 2 el på en mnd? Vet ikke, men så lenge alt er bra nå, har det ingenting og si:D

Nå er det garantert over, hadde en sa i går! Lykke til videre alle dere andre :-) så håper vi på en rask ny liten spire! 2017 blir året å satse på :-P

Å nei så trist! Håper dere lykkes raskt igjen ❤️

Trist å høre:(
Ønsker deg lykke til videre.

Å nei så trist. Masse lykke til og håper 2017 blir deres år

Back
Topp