Må nok allerede takke for meg[emoji22]

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Blør friskt nå. Er på ferie og gruer meg til blødning og smerter. Kan man bruke tampong? Eller MÅ man bruke bind? Har hatt en kraftig soppinfeksjon, kan man miste pga det? Klør enda faktisk.. lei nå! Mista i tidlig SA i april også. Æsj..
 
Å nei.. Sender deg en klem :Heartred
Tror ikke det er så lurt å bruke tampong.
Du burde ta en telefon til legen din synes jeg.
 
Har alltid fått beskjed om å bruke bind fordi alt må få komme ut..

Veldig trist, håper den sitter neste gang<3
 
Hvis du bruker tampong kan du få infeksjoner og blodforgiftning har jeg lest en plass [emoji33] jeg brukte bind, men det meste kom i do for det føltes ut som at jeg måtte presse hele tiden [emoji53]

Man kan vell miste pga det hvis det går for langt og ikke får behandling ja, mener gynekologen jeg var hos sa det [emoji848]
 
Tusen takk for klemmer[emoji173] er fortsatt gravid og har bare blødd når jeg har tørket meg. Ingenting i trusa og det har stoppet for nå iallfall.. Får bare vente og se hvordan det ender. Har som sagt hatt soppinfeksjon og det kan kanskje gjøre slimhinnene skjøre. Har smurt med canesten hele tiden og kanskje det kan irritere også. Har kjøpt nye tester som jeg kan ta for å følge med på evt senking eller stigning av HCG. Tør ikke være for optimistisk da!
 
Tusen takk for klemmer[emoji173] er fortsatt gravid og har bare blødd når jeg har tørket meg. Ingenting i trusa og det har stoppet for nå iallfall.. Får bare vente og se hvordan det ender. Har som sagt hatt soppinfeksjon og det kan kanskje gjøre slimhinnene skjøre. Har smurt med canesten hele tiden og kanskje det kan irritere også. Har kjøpt nye tester som jeg kan ta for å følge med på evt senking eller stigning av HCG. Tør ikke være for optimistisk da!
Krysser fingrene for at det går bra :) Fikk litt på papiret her i går og, men er forhåpentligvis bare litt spotting :)
 
Krysser fingrene for at det går bra :) Fikk litt på papiret her i går og, men er forhåpentligvis bare litt spotting :)

Åh, gjorde du? Kanskje det er normalt? Har ikke gjort det med de to andre, men har hørt at tredje mann kan være en luring! Hehe tørr ikke glede meg for mye da. Har vært å kjøpt flere graviditetstester og svære bind Hehe merkelig kombinasjon, men aner ikke hvordan dette skal gå, så[emoji38]
 
Åh, gjorde du? Kanskje det er normalt? Har ikke gjort det med de to andre, men har hørt at tredje mann kan være en luring! Hehe tørr ikke glede meg for mye da. Har vært å kjøpt flere graviditetstester og svære bind Hehe merkelig kombinasjon, men aner ikke hvordan dette skal gå, så[emoji38]
Kom ingenting hos meg heller sist, mens venninna mi blødde mye og har en frisk gutt på 1,5år :) Så håper det bare er uskyldig! Du kan jo gå til legen å måle HCG om du er veldig bekymra :)
 
Så godt at det har sluttet å blø - og at det fortsatt er positiv test [emoji171] Krysser fingrene for deg.

e1ba02663d2a3e2510bca7bdde00417d.jpg
tok denne i morges. Det er tidligtest. Håper den ikke er for svak.
 
e1ba02663d2a3e2510bca7bdde00417d.jpg
tok denne i morges. Det er tidligtest. Håper den ikke er for svak.

Vet du, jeg synes ikke du skal tenke så mye på fargen på streken. Jeg synes ikke streken på RFSU-testen min var noe sterk, men fikk 2-3 uker på digital. Ta heller en digital når du kommer fra ferie. Jeg synes det hørtes ut som en ufarlig blødning, når det var så lite. [emoji4]
 
Back
Topp