Må muligens forlate dere :'(

Calibrajinta

Glad i forumet
Begynte å blø i 12 tida i dag... Har vært hos legen, og hun mente det var endel blod. Så må nok innfinne meg med at det kan være en SA. Skal tilbake på mandag for å ta ny graviditetstest og blodprøver, også skulle hun henvise meg til ultralyd på gyn. i løpet av uka. Så prøver å si til meg selv at det har gått galt, så får jeg heller bli positivt overraska hvis det bare er en festeblødning.

Ønsker dere masse lykke til i graviditeten, og håper at jeg får komme tilbake til dere =)
 
Håper virkelig det bare er en uskyldig blødning!! Krysser fingrer og tær for at lile spira klorer seg fast.
 

Begynte å blø 3+6 jeg, altså på onsdag, og holdt på ut dagen i går. Idag har det vært bittelitt på ettermiddagen. Men det er ikke mye. Og jeg har fått bekrefta fin stigning på hcg`n.

Håper det er det samme med deg! Det er visst veldig normalt å blø rundt ikm, for da er det noe spesielt som skjer i kroppen emoticon

 


H0111 skrev:

Begynte å blø 3+6 jeg, altså på onsdag, og holdt på ut dagen i går. Idag har det vært bittelitt på ettermiddagen. Men det er ikke mye. Og jeg har fått bekrefta fin stigning på hcg`n.

Håper det er det samme med deg! Det er visst veldig normalt å blø rundt ikm, for da er det noe spesielt som skjer i kroppen emoticon

Håper det er det samme som skjer her, men prøver å tenke at det er en SA, slik at jeg ikke får for høye forhåpninger :) Men kan jeg spørre om det kom koagler i blodet ditt? Altså klumper? Her er det som en vanlig mens liksom :/



 
Håper du ikke mister. Jeg blødde en del med sønnen min uten at det var noe galt. Ene gangen var det så mye - jeg kledde av meg for å gå i dusjen, og det RANT nedover beina og dryppet på gulvet (sorry tmi) - men han hadde det fint han :)

Lykke til!!!
 


Celin Marie skrev:
Krysser fingrene for deg!!



sign på det sterkeste! :)
Jeg har blødd i nesten en uke, men jeg er fortsatt gravid, det er håp enda!! :)
 


¤Mosepjusk¤ skrev:


Celin Marie skrev:
Krysser fingrene for deg!!



sign på det sterkeste! :)
Jeg har blødd i nesten en uke, men jeg er fortsatt gravid, det er håp enda!! :)

Er det sant?? :) Kan jeg spørre om mengde, farge og om det er koagler? Beklager hvis jeg er for direkte :)


 
Det begynte som lyserosa, gikk over i rustrødt. Ganske flytende, ble mer og mer  likt mensen egentlig. Så stoppet det opp igår. Nå er det bare vanlig utflod igjen. Men jeg var skråsikker på at jeg hadde mistet. Sørg for å få tatt en hcg-prøve til legen neste uke! :)
LYKKE TIL!!!
 


Fjärild skrev:
Håper du ikke mister. Jeg blødde en del med sønnen min uten at det var noe galt. Ene gangen var det så mye - jeg kledde av meg for å gå i dusjen, og det RANT nedover beina og dryppet på gulvet (sorry tmi) - men han hadde det fint han :)

Lykke til!!!


Godt å høre at han hadde det fint likevel :) Er det lov å spørre om farge på blodet og om det var koagler/klumper? Husker du hvor mange dager du blødde?
 


¤Mosepjusk¤ skrev:
Det begynte som lyserosa, gikk over i rustrødt. Ganske flytende, ble mer og mer  likt mensen egentlig. Så stoppet det opp igår. Nå er det bare vanlig utflod igjen. Men jeg var skråsikker på at jeg hadde mistet. Sørg for å få tatt en hcg-prøve til legen neste uke! :)
LYKKE TIL!!!

Takk for info :) Det begynte som rustrødt her og og nå er det likt mensen med koagler/klumper og slim. Så regner med det er en SA, men har jo et håp ;) Hvis ikke så prøver vi igjen ;)
 
Huff :(
Ikke kjekk lesing dette her... håper virkelig ikke det er SA!! 
Krysser fingrene for deg og alt annet jeg kan krysse.
Håper dette går rett vei Calibrajinta.. klemmer
 
Tusen takk for trøstende ord jenter <3 Men lister meg ut herfra nå, for er ganske sikker på at det er SA. Ønsker dere masse lykke til! Og håper jeg er så heldig å bli gravid igjen snart ;)
 
krysser fingrene,, masse lykke til....
 


Frk. turkis skrev:
krysser fingrene,, masse lykke til....



 
Back
Topp