må mini underholdes mye?

rosapå ball

Glad i forumet
Junibarna 2015
Jeg er ekstrem på å ligge på gulvet å dulle. Kan ligge på gulvet hele våken tiden hanselsker å dulle, men kanskje blir han avhengig av underholdning og ikke klarer å underholde seg selv når det trengs. ... Ikke vet jeg. Men koser meg så masse på gulvet med gullet
 
Her er vi ikke gode på dulling.. Men så trives hun dårlig på gulvet uansett dulling eller ei :p
 
Her blir det mye alenetid når han ligger på gulvet. Får litt dårlig samvittighet for at jeg bare titter innom babygymmen av og til mens han ligger der. Benytter stort sett denne tiden til å få gjort noe fornuftig. Han er så opptatt av lekene sine at han fint kan ligge 1 time i strekk, noen ganger til dagen. Ligger da ca 50/50 rygg og mage...
 
Her kan han fint leke på babygymmen en god stund, da gjør jeg litt husarbeid. Syns det er koselig å dulle og kose, men hadde blitt smågal hvis han måtte underholdes hele tiden. Har nok av gjøremål med tre små i huset:)
 
Når jeg legger henne på babygymen og plasserer et par leker innen rekkevidde, så ignorerer hun meg glatt :p Ligger der og pusler for seg selv aldri så lenge, virker ikke som om hun blir lei.
 
Både og. Han kan ligge for seg selv, men han er så ekstremt sosial. Vil ligge og pludre og smile til meg. Og da klarer jeg ikke gå :)
 
Snuppa her er ikke glad i å ligge alene:p Henger muligens sammen med at hun hadde kolikk og ble båret/bysset heele tiden i 2 måneder...Kan ligge i babygymmen alene i ti min før hun begynner å klage..så litt travelt!:cool:
 
Back
Topp