må mann??

mamma til 2snupper

Glad i forumet
ha morsmelk/erstatning i hjemme laga meddag??huske ikke at jeg brukte det for 8år siden...???vanne som det e kot i og litt smørr eller olje!!11

ORIGINAL: gullnr2

jeg brukte aldri mm\mme:
Kun vann og smør\olje som du nevner.

måtte friske opp hukomelsen,,,måtte ringe stemora mi,,så hu sa ikke mme i maten litt smør itj salt...glemme såååååååå fort

må ikke nei. kan bruke vann og olje, men smør anbefales vel egentlig ikke. jo, det kan brukes, men olje er best [:)] mme vil jo bare gjøre maten mer "fyldig", gi litt mer smak, og litt mer av næringsstoffer [:)]

ja einast det da.............................
prøvde potet,blomkål og bråkoli til middag i dag,,men fikk ikke i henne så mye hu va så trøtt og grinatt

ORIGINAL: mamma til 2snupper

ja einast det da.............................
prøvde potet,blomkål og bråkoli til middag i dag,,men fikk ikke i henne så mye hu va så trøtt og grinatt

første gangene vil de vel ikke ha noe særlig mye uansett [8D] sånn er det vell med alt de smaker første gang. jeg har pleid å gidd Marcus bare litt for å smake, så har jeg ventet et par timer å prøvd med mer, og da har han spist det [:)]

helsesøter mente jeg skulle bruke mm/mme i middagen...
så jeg gjør det[:D]

ORIGINAL: Ca25

helsesøter mente jeg skulle bruke mm/mme i middagen...
så jeg gjør det[:D]

jeg gjør det jeg også, men det er ikke noe man MÅ gjøre [:)]

ja,blir joh en stoooor posjon,,,,men fikk da i henne par tugga.....
men hu får melka si 30 min etter ennda fungere det da..hu likt maten bedr enn på glass

Back
Topp