må man pynte seg?

x1xtrangtanga

Glad i forumet
til dere som mener man må pynte seg te jul nyttår, brusdager og lignede hvorfor dt?

Hvorfor det..
Nei,fordi man vil ta seg godt ut når man feirer..?

hmm... samme type spørsmål som hvorfor man må ha juletre, bursdagsgaver, gå i 17. mai-toget osv..

tror det e med tradisjon å gjøre. og så synes æ det e ganske godt å pynte sæ og føle sæ fin, man får jo verken tid eller anledning til det i hverdagen[:)]

Man må vel ikke, men jeg synes man bør pynte seg til fest. Hadde jeg invitert til fest hadde nok måpet litt om gjestene kom i collegegenser og 2 dagers brukt bukse knær haha. Synes kansje det er en smule respektløst hehe. Men kommer vel ann på hva man er vant til. Jeg liker å pynte meg[:D]

hverdagen er så grå og kjedelig at man vil da gjerne fargelegge festdagene[:)][:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hvorfor det..

tror ikke det blir så mye pynting på oss i kvell:) skal være hjemme og spise god mat, men vi får se:)

Hvorfor det..

slækkern resten av året ellers... Trenger ikke pynte seg ille mye, men er bedre minner rundt en ny flott genser enn en baige med svære slitasjehuller.

Og må ikke glemme det er moro å pynte jenta mi! Hun blir å gla og føler eg såååååå fin enn ellers :P

Fordi det er moro å pynte seg[:D] Synes det hører med til fest dager å pynte seg jeg. Kjenner jeg de vi skal feire med rett så har de nok ikke pyntet seg så veldig, men jeg skal hvertfall pynte både meg selv og ungene[:D]

Nyttårsaften syns jeg ikke det er så nøye, julaften er det greit om folk pynter seg litt. Trenger ikke være stivpynta liksom. Greit å ikke gå i hverdagsklær på en dag som julaften. 

Hvorfor det..

Man gjør i tillegg så mye ut av disse dagene og så da synes jeg man skal pynte seg også[:D] 

Jeg pynter meg fordi jeg syns jeg ser finere ut når jeg har pynta meg og jeg føler meg ett hakk bedre da.. siden disse dagene er litt spesielle dager, så ønsker jeg å se litt finere ut å føle meg litt bedre akkurat disse dagene..Høres logisk ut for meg[8D][:)]
Så derfor pynter jeg meg.. men tror ingen må pynte seg da, er opp til hver enkelt hva de liker og ikke liker [8|][:)]

Tror mange av disse dagenen hadde mista litt "glansen" om jeg valgte å plutselig ikke pynte meg et år.. Hadde ikke blitt samma "feelingen"[:)]

Back
Topp