Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er gøy detGøy å skravle, daSøtt profilbilde forresten
![]()
Ja er gøy dettakk for d! Kom ikke på noe annet
fint bilde av deg
![]()
HeheTakk for detSkulle ønske jeg så sånn ut nå
![]()
Hehegammelt bilde ?
![]()
Ååååå neeeiiii !! Hva skjedde med håret siden det ble ødelagt?? Et par kilo til eller fra når man har fått et barn er nesten verdt detIkke så veldig gammelt, men for et år siden ble håret ødelagt så jeg måtte klippe veldig mye av det (hadde til midjen og måtte klippe til rett under øret), nå har jeg endelig begynt å få til nedenfor skuldrene. Så har jeg ikke krøller nå, men det skal jeg få når håret blir enda litt lengre. Også veier jeg 14 kilo mer siden det ikke er så lenge siden jeg fødte og jeg gikk opp 35 kilo i svangerskapet
Gleder meg sånn til å se ut som meg selv igjen![]()
Ååååå neeeiiii !! Hva skjedde med håret siden det ble ødelagt?? Et par kilo til eller fra når man har fått et barn er nesten verdt detmangler også noen kilo å gå ned fra jeg gikk gravid for 3 år siden :/ meen har ikke akuratt prøvd å gå ned heller ennå
haha
Skikkelig kjipt:/ fikk du pengene tilbake i det minste ??Kan ikke ha langt hår uten å ha permanent for da blir det så flatt og stygt, også var det en frisør som satte permanenten helt feil, så håret ble kjempeslitt. Kunne bruke en time på å gre det og fem minutter etter var det like ille, så jeg måtte bare klippe det
Et par kilo, ja, men jeg gikk opp 40 med første og 35 med andre, så jeg må jobbe skikkelig for å komme ned igjen![]()
Ikke så lurt å gå ned nå, neiDet blir nok borte etter minstegull
Når er din eldste født?
Skikkelig kjipt:/ fikk du pengene tilbake i det minste ??
Jeg fikk første i feb 2011 (derav nicket mitt)
Når fikk du dine ?![]()
Wow du fikk jo nettopp babyNei, var flyttet fra der jeg tok permanenten da jeg innså det måtte bort
Aha, trodde nicket var fordi du egentlig trodde du skulle ha i februar og så fikk ny termin i mars
Jeg fikk i august 2010 og i februar 2013![]()
Wow du fikk jo nettopp babynår er termin nå?
det blir jo sånn pseudotvillinger som det kalles
![]()
AhhHihiJeg er ikke gravid
Er moderator her inne på forumet
Blir nok mange år til jeg kan være her inne med privat bruker som gravid
Skal antakelig i gang med studier fra høsten eller neste høst og tre barn og studier frister ikke veldig
![]()
Ahhok ok. Kunne jo vært gravid selv om du er moderator her inne
hihi. Hadde nok ikke vært enkelt med 3 barn og studier nei
ønsker du flere barn etterhvert da ?
![]()
SpennendeJa, det er klartØnsker oss flere barn når jeg er ferdig med studier og har fått jobbet et år eller to, så det blir når de to vi har nå går på skolen. Vil ikke ha attpåklatt, så da satser vi på å få to tette
Men vet jo aldri om vi er så heldige at det klaffer da
![]()
Spennende4 barn
tror jeg gir meg etter denne jeghihi
![]()