må man ha time

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er det en tid man må levere inn sædprøve fra mannen, er bare det at han hadde en time i februar, men gikk ikke, da han syns det er lit skummelt og litt rart. Derfor tok.vi en liten pause fra det hele.
Er det sånn at man må ha en time for innlevering?? eller kan man bare komme ned med en, alt ligger jo ellers i systemet på sykehuset.

Vi fikk beskjed om at han bare kunne komme innom med en prøve, men den måtte ikke være mer enn 30 mimutter eller en time gammel. Husker ikke helt. Mulig innen en time:)

Hvor er du da? På Haukeland må man ha time siden de må rekke å se på den innen en viss tid.

På st olavs tar de imot prøver fra 8-9 på morgenen :-)

Jeg også tilhøre Haukeland. Der fikk vi dato og da måtte vi leverer mellom kl 8.00 og 9.00. Bare ring og spør.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Tilhører også Haukeland og bomma på timen. Vi ringte og fikk ny tid uken etter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har spurt etter en ny time, men har ikke fått noen enda :( få vell prøve og ringe og spørre igjen, ja tilhører HUS

Er det ivf som skal ha denne prøven for å sjekke hvilke metode de ska bruke i forsøk, eller er dette en førstegangs - analyse av hans svømmere for å sjekke de? Har han fått et rekvisisjon skjema som er hvit og grønt?

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Nei har ikke fått noe rek.skjema, dette er første gang, mener og huske det var for og sjekke de.
Han fikk time, men var ikke der da.
Så ringte jeg inn og spurte om en ny time. De sa de skulle sende den i posten, men har ikke fått noen.
Ja ivf ;)

Ja mener det var ivf værtfall, er vell det, de vet jo at problemet ligger hos meg, da jeg har fjernet begge egglederne mine.
Så da er det vel ivf, eller?? ;)

Ja, da vil jeg nok tro det er ivf som skal sjekke sædprøven :) vi på laboratoriet tar i mot prøvene hvor paret er i utredningsfasen :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Få ringe inn en gang til da, og prøve og få en ny time igjen..

Back
Topp