Må man ha behandling?

hissigproppen

Forumet er livet
Hvis man er i ferd med å få senebetennelse, må det ha behandling (må til legen for medisin), eller kan det holde å bruke f.eks voltaren-salve?

Hadde virkelig håpet å slippe lege..

Får se hvordan det går utover dagen [:)]

Start med å smøre med f.eks voltaren eller ibux gel. Og du kan også bruke ispose for å kjøle ned og hindre videre spredning av betennelsen. Det er stort sett det jeg får som "medisin" mot hyppige senebetennelser både her og der[:)]

#host#benterød#host

ORIGINAL: turbo trash

#host#benterød#host
#host#hakkepenger#host#

Hvis jeg gikk til legen hver gang det var senebetennelse på gang hadde jeg gått konk[8D]
KJenner det kommer, lar da være å belaste armen f.eks og det går over igjen. Hvile fjerner det også.
Men om man får så kraftig at armen/beinet ikke kan brukes må man til lege ja.

prøv å avlaste.. prøv gel.. smertestillene.. kanskje det hjelper med en støttebandasje en dag eller to

ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: turbo trash

#host#benterød#host
#host#hakkepenger#host#

#host#jahoerikkegratis#host#

ORIGINAL: TonjeJenta

Hvis jeg gikk til legen hver gang det var senebetennelse på gang hadde jeg gått konk[8D]
KJenner det kommer, lar da være å belaste armen f.eks og det går over igjen. Hvile fjerner det også.
Men om man får så kraftig at armen/beinet ikke kan brukes må man til lege ja.

Sist gang jeg hadde senebetennelse var det akutt i venstre skulder. Armen kunne virkelig ikke brukes.

Nå er det høyre skulder, og det er vondt, men så lenge jeg avlaster den på skrivebordet går det greit.

Ser for meg kanskje en tur til manuellterapeut.

Back
Topp