Må le

neselo

Forumet er livet
Må le litt når jeg ser slike annonser, er da ingen som kjøper noe slikt?? Til den prisen? *Humrer*

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19365767

hadde ALDRI gjort det selv, men sikkert folk som er "dumme" nok til å gjøre det [;)]

ville aldri ha kjøpt ting til bilsikring brukt..
der går grensen...

oiameg...

ORIGINAL: Leyah

*setet inkluderer kjekssmuler*

[:D][8D]

ORIGINAL: Maanestråle

ORIGINAL: Leyah

*setet inkluderer kjekssmuler*

[:D][8D]

Haha

Og gammel sand og grus...

Står at setet er 3 år gammelt- hvordan går det ann å slite ut et sete så ille på tre år? Haha, det må MINST være 10 år [8D]

ORIGINAL: neselo

Står at setet er 3 år gammelt- hvordan går det ann å slite ut et sete så ille på tre år? Haha, det må MINST være 10 år [8D]

går lett ann å slite ut et barnesete på 3 år... en må bare bruke det feil!!!...

Det er ikke muuuuuuuuuuuuuuulig ass.... OMG [:o][:o][:o][:o]

ORIGINAL: turteldue

Veldig feil å! [&:] Hehe.. BeSafe setet jeg har til guttungen er brukt i ca 2 år og det ser jo nesten ikke brukt ut...[:)]

Minner meg om et jeg har som er 10 ÅR GAMMELT!!!!....-guuuud, skal dem absolutt kvitte seg med det burde det vært på 'gis bort'. Men jeg hadde bare kastet det! "Noe slitt i stoffet" : er de blinde eller???

ORIGINAL: bellybutton

Minner meg om et jeg har som er 10 ÅR GAMMELT!!!!....-guuuud, skal dem absolutt kvitte seg med det burde det vært på 'gis bort'. Men jeg hadde bare kastet det! "Noe slitt i stoffet" : er de blinde eller???

haha, begynner nesten å lure om det er lagt ut på tull[8D] Men er sikkert noen som er dumme nok til å kjøpe det ja..

ORIGINAL: bellybutton

Sier no der. Svigers har et barnesete for 4år+ (ellernoe) som er 20år gammelt og i MYE bedre stand enn det der!

æsj a meg for et ekkelt sete.... hadde ikke vært mine barn som hadde fått sittet i det. ikke hadde jeg turd og selge det heller....må være en tulleannonse[:D]

Å herreguuuuuuuud.........
LITT slitt??
Trenger briller de som skal selge den... Skulle ikke vært lov å legge den ut engang.

Veldig feil å! [&:] Hehe.. BeSafe setet jeg har til guttungen er brukt i ca 2 år og det ser jo nesten ikke brukt ut...[:)]

sånn ta med på stranden/lekeplassen og bruke som disse pluss hive den ut av vinduer etcetc

sånn ta med på stranden/lekeplassen og bruke som disse pluss hive den ut av vinduer etcetc

hehe, må ha vært noe sånt no!

Back
Topp