Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Leyah
*setet inkluderer kjekssmuler*
[:D][8D]

ORIGINAL: neselo
Står at setet er 3 år gammelt- hvordan går det ann å slite ut et sete så ille på tre år? Haha, det må MINST være 10 år [8D]
ORIGINAL: turteldue
Står at setet er 3 år gammelt- hvordan går det ann å slite ut et sete så ille på tre år? Haha, det må MINST være 10 år [8D]
går lett ann å slite ut et barnesete på 3 år... en må bare bruke det feil!!!...
ORIGINAL: bellybutton
Minner meg om et jeg har som er 10 ÅR GAMMELT!!!!....-guuuud, skal dem absolutt kvitte seg med det burde det vært på 'gis bort'. Men jeg hadde bare kastet det! "Noe slitt i stoffet" : er de blinde eller???
ORIGINAL: bellybutton
Minner meg om et jeg har som er 10 ÅR GAMMELT!!!!....-guuuud, skal dem absolutt kvitte seg med det burde det vært på 'gis bort'. Men jeg hadde bare kastet det! "Noe slitt i stoffet" : er de blinde eller???
Veldig feil å! [&:] Hehe.. BeSafe setet jeg har til guttungen er brukt i ca 2 år og det ser jo nesten ikke brukt ut...[:)]
Veldig feil å! [&:] Hehe.. BeSafe setet jeg har til guttungen er brukt i ca 2 år og det ser jo nesten ikke brukt ut...[:)]
sånn ta med på stranden/lekeplassen og bruke som disse pluss hive den ut av vinduer etcetc