Prikk11 Gift med forumet 3 Mai 2010 #1 Jeg satt å snakket med sambo Jeg: Vurderer å dra på landstreff i sommer altså.. Sambo: I Svelgen?! Haha... Smuglest på forumet ja, busted[8D]
Jeg satt å snakket med sambo Jeg: Vurderer å dra på landstreff i sommer altså.. Sambo: I Svelgen?! Haha... Smuglest på forumet ja, busted[8D]
GlaJenta88 Elsker forumet 3 Mai 2010 #2 Hheahe, herlig!! [:D] Neh, jeg tror nok det heller mer mot Oslo altså. Selv om vi alle er enige om at Svelgen er verdens navle [;)]
Hheahe, herlig!! [:D] Neh, jeg tror nok det heller mer mot Oslo altså. Selv om vi alle er enige om at Svelgen er verdens navle [;)]
T Trollmor26 Forumet er livet Aprilbarna`15 3 Mai 2010 #8 Jeg krysser fortsatt fingrene for svelgen jeg da!
Prikk11 Gift med forumet 3 Mai 2010 #9 Jeg: Hvor er egentlig Svelgen? Sambo: Vet ikke, i Sogn og Fjordane en plass. Det er no det som står på profilen (Villemo sin)... Haha, dobbel busted[:D]
Jeg: Hvor er egentlig Svelgen? Sambo: Vet ikke, i Sogn og Fjordane en plass. Det er no det som står på profilen (Villemo sin)... Haha, dobbel busted[:D]