Må le litt

Badeand*

Forumet er livet
Var i matbutikken i går og spurte etter frys-selv is. Fått litt kick på disse saft-posene. Så går betjeningen og sjekker i fryseskapet og sier bare "nei,beklager" [8|][:-]Hallo....FRYS-SELV is??? Ligger vel ikke i fryseren den vel...[:D]

ORIGINAL: Badeand*

Var i matbutikken i går og spurte etter frys-selv is. Fått litt kick på disse saft-posene. Så går betjeningen og sjekker i is-fryseren og sier bare "nei,beklager" [8|][:-]Hallo....FRYS-SELV is??? Ligger vel ikke i fryseren den vel...[:D]

På Ica her jeg bor, ligger de faktisk oppå frysreren til isen.. Hehe!

ORIGINAL: Labambie

Var i matbutikken i går og spurte etter frys-selv is. Fått litt kick på disse saft-posene. Så går betjeningen og sjekker i is-fryseren og sier bare "nei,beklager" [8|][:-]Hallo....FRYS-SELV is??? Ligger vel ikke i fryseren den vel...[:D]

hehe,da finner man den hvertfall[8D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Har forøvrig sett de OPPÅ fryseren i andre butikker, men her hadde de fryseskap, så der er de nok ikke[;)]

Back
Topp