Må le litt

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
I kveld skal vi til mamma og de å ha julaften siden vi skal til mannens familie i morgen . Hadde ikke tenkt så veldig på juleantrekk da jeg har tenkt at jeg har så masse kjoler som jeg sikkert passet men altså alle kjolene jeg har prøvd har blitt mini kjoler så man ser hele rææva når jeg bøyer meg og puppene halveis ute :p er nok blitt litt større enn jeg så for meg ! Ha ha ! Så her ble det svart tights og en lang topp :p

I kveld skal vi til mamma og de å ha julaften siden vi skal til mannens familie i morgen . Hadde ikke tenkt så veldig på juleantrekk da jeg har tenkt at jeg har så masse kjoler som jeg sikkert passet men altså alle kjolene jeg har prøvd har blitt mini kjoler så man ser hele rææva når jeg bøyer meg og puppene halveis ute :p er nok blitt litt større enn jeg så for meg ! Ha ha ! Så her ble det svart tights og en lang topp :p
Hehe..det er ikle bare bare med finstasen nå om dagen.. ☺ Her vet jeg hvilke klær som passer til hverdags, men når vi skal noe annet og føler for å bruke noe annet så må det prøves på først! ☺ Har gått til innkjøp av en "skinn" tights fra mammaavd. på HM som jeg tenker blir fin noen dager nå i juleuka, ser litt mer pyntet ut enn en helt vanlig tights i stoff.. ☺

Det kan fort bli striesekk med rød sløyfe rundt her gitt 0___0 har helt glemt å prøve finstas-alternativer :-/

Hehe..det er ikle bare bare med finstasen nå om dagen.. ☺ Her vet jeg hvilke klær som passer til hverdags, men når vi skal noe annet og føler for å bruke noe annet så må det prøves på først! ☺ Har gått til innkjøp av en "skinn" tights fra mammaavd. på HM som jeg tenker blir fin noen dager nå i juleuka, ser litt mer pyntet ut enn en helt vanlig tights i stoff.. ☺

Ja du er smart , mer smart en meg iallefall :D :p Vet iallfall at jeg skal prøve ting først fra nå av :p
Fint med svart tights , kan kombinere med alt mulig! Så du var lur :D :D

Ja du er smart , mer smart en meg iallefall :D :p Vet iallfall at jeg skal prøve ting først fra nå av :p
Fint med svart tights , kan kombinere med alt mulig! Så du var lur :D :D
Det anbefales å prøve litt før man skal rase ut døra innen kort tid..hehe ;) Svart tights er brukervennlig til det meste og også fint under lange topper! ☺ Skinn tightsen gjør enda litt mer ut av seg og kan også brukes med litt kortere overdeler om man ønsker da den er litt tykkere enn en vanlig tights.. var ikke dyr heller, kun 249 kroner! ☺

Det kan fort bli striesekk med rød sløyfe rundt her gitt 0___0 har helt glemt å prøve finstas-alternativer :-/
Fort gjort å glemme det nå oppi alt annet som opptar våre tanker.. ☺ Håper du finner noe som passer så du slipper strisekken! ;) Om du skal i noen butikker idag/imorgen så hadde Zizzi flere fine nå, selv endte jeg opp med en glitterkjole derfra.. en fin topp med glitter på som jeg tenker å bruke en annen dag og en kort fin blazer-bolero sak.. ☺

Kjøpte en kjole for 3 uker siden, turte ikke å prøve den igjen før i går:p men fikk den på meg ;)
e2a0d0de56132322cb03ec25d090928c

Back
Topp