Må le av mannen min :D

missi12

Elsker forumet
Mannen min er veldig klar for tvillinger, han håper virkelig det er tvillinger i magen min :p Noen andre som har tenkt tanken ang tvillinger?
 
hehehe, så søtt da. Jeg skal på tidlig ul om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 stk... Blir spennende!!!!!
 
hehehe, så søtt da. Jeg skal på tidlig ul om 2 uker for å se om det er 1 eller 2 stk... Blir spennende!!!!!
Lurer på om jeg skal bestille time til tidlig ul for å se om det er en eller to jeg også.
 
Vi synes begge det hadde vært supert hvis det var tvillinger!:) Mange tenker jo "to fluer i en smekk", og tenk så kjekt for de små!
 
Vi synes begge det hadde vært supert hvis det var tvillinger!:) Mange tenker jo "to fluer i en smekk", og tenk så kjekt for de små!
Han tenker at visst det er tvillinger så trenger vi ikke flere barn :p
 
Tror min tenker sånn og;) Praktiske mannfolk! Skulle gjerne hatt en til alene nå, og deretter tvillinger! Samtidig vet jeg det er myyye jobb, så det er også greit med én om gangen:)
 
Mannen her har også veldig trua på tvillinger - selv etter at vi på UL har sett bare en plommesekk og ett embryo, mener han bestemt at det enten er to og den andre "bare gjemte seg bak den første" eller at "det var to, men den andre har blitt spist opp eller falt fra". Vet ikke helt hvordan det skal ha gått til men :p
 
Jeg vil helst ha en nå! Tvillingene kan heller komme i neste runde isåfall :p Har jo ingen barn fra før, så kan ikke tenke meg å starte med tvillinger.
 
Mannen her har også veldig trua på tvillinger - selv etter at vi på UL har sett bare en plommesekk og ett embryo, mener han bestemt at det enten er to og den andre "bare gjemte seg bak den første" eller at "det var to, men den andre har blitt spist opp eller falt fra". Vet ikke helt hvordan det skal ha gått til men :p
Hehe. Godt det ikke bare er min mann som fantaserer om tvillinger :p Men spist opp? :p Når han fikk vite jeg var gravid så sa han: da er jo den neste gode nyheten at det er tvillinger!
 
F
 
Hehe. Godt det ikke bare er min mann som fantaserer om tvillinger :p Men spist opp? :p Når han fikk vite jeg var gravid så sa han: da er jo den neste gode nyheten at det er tvillinger!

Ja, altså, at den ene har hatt så dårlig utvikling at den har blitt "sugd opp" inn i den andre eller noe sånt. Han kunne ikke helt forklare det :p
 
Ja, altså, at den ene har hatt så dårlig utvikling at den har blitt "sugd opp" inn i den andre eller noe sånt. Han kunne ikke helt forklare det :p
Hehe. Morsomt :D
 
Jeg foretrekker en baby om gangen tror jeg :) Tvillinger høres ut som mye jobb!
 
Nei, har ingen tvillinger i familien, kun ett par enegga som døde av tvilling-tvilling transfusjonssyndrom (men de var langt ut i slekta)... Så tror ikke det, mannen min hadde ikke foretrukket det heller :p

men det blir morsomt å finne ut hvor mange tvillinger som gjemmer seg på desemberforumet :)
 
Jeg syns d holder med en om gangen. Ellers kommer jeg til å føle at jeg blir snytt for en graviditet :p
Men blir d to er de begge hjærtelig velkommen :) mannen har sagt mange ganger at han kunne ønske seg tvillinger ;)
 
Her ønska mannen se også tvillinga, e ikkje like hypp på det sjøl, men blir det så blir det :) Gla for det vi får :)
 
Jeg er ikke klar for tvillinnger. Å gå fra et barn til tre tror jeg vil bli en utfordring... Og jeg er i det hele tatt glad jeg ikke fikk det første gangen også, for da hadde det stoppet der. Jeg er glad jeg får gjort dette to ganger :) Vi har masse tvillinger i familien, men jeg håper jeg slipper... ;)
 
Ligger masse tvillinger i familien min og jeg har blitt spådd tvillinggutter nå ;)
 
Back
Topp