Må klage litt....

Lehcar

Elsker forumet
Jeg vet det er et luksusproblem... men jeg sliter sånn i varmen.
Her er over 35 grader hver dag, og luftfuktigheten er oppimot 90 %, noe som gjør varmen ennå
mere intens. Klarer nesten ikke være ute lengre pga. varmen. Blir helt tappet for krefter, selv om
jeg bøtter innpå med vann hele tiden. Sitter for det meste inne, under airconditionen.
Blir ganske kjedelig i lengden. Og her kommer jeg nok til å sitte til den lille kommer ut....[&o]
For denne intense varmen kommer til å fortsette iallefall ut august.
Godt jeg har dere her inne på forumet til å holde meg med selskap da!!!

Forferdelig slitsomt når man ikke får sove da!!![&o]
Sliter også litt innimellom med dårlig søvn, men heldigvis har vi iallefall aircondition
på soverommet og det hjelper litt mot varmen.

*vil også ha aircondition* har bare en bitteliten borvifte (ca like stor som hånden min) på nattbordet mitt[:)]

Jeg bøyer meg i støvet for det du må gjennom! Jeg syns det er varmt om nettene HER! Her er det jo ikke 10 grader engang.. [8|] Må si jeg gruer meg til å dra ned til vestlandet i august med tanke på varmeforskjellen.. Må få mamma til å handle inn ei vifte tror jeg!

er lov å klage på det - har vært en uke i Nittedal, og i rekkehuset til mamma blir det grusomt varmt - har sikkert vært mellom 25 og 30 grader om nettene (og verre på dagen), så jeg har holdt meg innendørs i skyggen mesteparten av tiden... Får håpe du får litt "dårlig" vær da, så du får kommet deg ut litt innimellom!

[&o] Lite regn og dårlig vær i sikte de neste månedene....
Juli og august er de mest stabile månedene da, med tanke på godværet.
Sender nordover 15 grader, ok? Noen som vil ha???
Er fornøyd med litt over 20 grader jeg da[:D].

ORIGINAL: Lillemor82

uff.. skjønner deg godt jeg... det er det lov å klage for.. hadde ikke klart den varmen.... nå holder jeg på å dø nærmest her hjemme i oslo... men jeg vil ikke klage heller.... siden det ikke er i norge vi er mest bortskjemte.. men jeg bare klarer ikke dy meg... det er for varmt for meg akkurat nå....! har holdt ut så langt da.. men nå holder jeg på å renne vekk snart... hadde det bare begynt å bli litt kaldt om nettene, slik at man snart fikk sove... hmmm...

men uff.... den luftfuktightene hadde jeg ikke holdt ut.. all ære til deg.. men bra du har aircondition da.....du får prølve å holde ut snuppa!! du har jo oss da...!![:D]

Takker og bukker for støtten og omtanken!
I dag er det "bare" 33 grader....

oh my good...det hadde jeg ikke orka...slik det er her hjemme nå, med 22+ er mer enn nok for meg....da er jeg på stranda hele dagen så jeg får dukka meg med javne mellomrom. Har også takvifte på soverommet som gjør susen... har heldigvis ikke hovna opp i verken bein eller armer...så fortsetter det slik, så kan jeg ikke klage på det ivertfall!!

Ohh Lechar, jeg skjønner deg bare så altfor godt. Idag har vi rundt 38 grader i skyggen, luftfuktigheten er til å bli gal av, og lillejenta mi har omgangssjuken, bare kaster opp. Vi sitter inne i en helt mørk leilighet, alle markisene nede, og bare lider. Normalt ville jeg gått i bassenget og "bodd" i vannet, men ikke nå!!!Vi har ingen airconition heller, det er til å bli gal av. Nettene går på et vis, litt vidn hvis jeg lukker opp alle vinduene for fullt!!![&o][&o][&o][&o]Dette tar på!!

ORIGINAL: anjuk

Ohh Lechar, jeg skjønner deg bare så altfor godt. Idag har vi rundt 38 grader i skyggen, luftfuktigheten er til å bli gal av, og lillejenta mi har omgangssjuken, bare kaster opp. Vi sitter inne i en helt mørk leilighet, alle markisene nede, og bare lider. Normalt ville jeg gått i bassenget og "bodd" i vannet, men ikke nå!!!Vi har ingen airconition heller, det er til å bli gal av. Nettene går på et vis, litt vidn hvis jeg lukker opp alle vinduene for fullt!!![&o][&o][&o][&o]Dette tar på!!

Huffda... kanskje jeg ikke har det så ille da... Vi har iallefall aircondition både i stue, spisestue, gang og på to av soverommene. Så det er iallefall greit når vi er inne! Men det er jo kjedelig å være inne hele dagen også da. Heldigvis gjør airconditionene det levelig å sove, den trekker ut både varmen og den høye luftfuktigheten i luften da.
Ikke er jeg noe strandløve for tiden heller pga. varmen, folkemengden og bekkenløsningen. Så det blir for det meste å holde seg innadørs ja...

Back
Topp