Må jeg til legen?

:sorry: Jeg tok denne nå :bag: Har helt vondt inni meg...
056B63C9-051F-4B47-9D8A-36C243C987D4.jpg

Noen får blødninger som ligner mensen til tross for at de er gravide. Hadde nok tatt meg en tur til fastlegen for sikkerhets skyld og forklart situasjonen. Mulig at han kan ta hcg blodprøver.
 
Noen får blødninger som ligner mensen til tross for at de er gravide. Hadde nok tatt meg en tur til fastlegen for sikkerhets skyld og forklart situasjonen. Mulig at han kan ta hcg blodprøver.
Jeg ringte legevakta, jeg tror den sitter feil. Legen skal ringe meg etterpå :)
 
Man trenger ikke ha smerter i magen eller blødning tidlig i forløpet ved en exu. Jeg fikk akutte innsettende smerter i uke 5+5 når jeg hadde en exu. Noen dager etter de første symptomene ble jeg veldig dårlig. Syns du burde få ultralyd samt blodprøver
 
Det murrer og stikker. Har to graviditeter bak meg, har aldri opplevd murringene og stikkningene så sterke før. Så håper jeg får undersøkt om det sitter feil! Det satt feil på søsteren min. Egglederen sprakk og måtte opereres bort. Jeg vil ikke oppleve det samme :sorry:
 
Hørt noe fra legen? Håper de har mulighet til å se på deg så snart som mulig
 
Hørt noe fra legen? Håper de har mulighet til å se på deg så snart som mulig
Han hadde ikke trua på EXU. Noe som jeg mener er rart, med mine tester og symptomer. Han virket ung og uerfaren. Fikk time i mårra kl 15.30 :hungover: Får håpe det ikke har skjedd noe alvorlig innen da.
 
Oj lykke til hos legen i morgen! Krysser fingre for en uskyldig blødning men liten spire som klamrer seg fast. :Heartred uansett blir det godt for deg å sjekke det opp :)
 
Ville ha reist til legen og sjekka hcg stigningen. Den sier mykje og vil roe deg ned når du har fått svar. Ul forteller ingen ting før rundt uke. Krysser og håper for deg :)
 
Håper alt er som det skal ♡
 
Tusen takk, kommer med en oppdatering senere i dag :shy:
 
Lykke til med timen i dag, krysser fingrene for at det ikke er exu :)
 
Masse lykke til i dag <3 tenker masse på deg i dag :)
 
Takk dere :) Bare bortkasta å reise dit! De kunne ikke ta blodprøve, bare urinprøve. Negativ urinprøve :rolleyes: Rart jeg har positive tester da(testet i dag også nemlig). Så jeg ringer gyn i mårra, høre om han kan ta blodprøve.
 
Takk dere :) Bare bortkasta å reise dit! De kunne ikke ta blodprøve, bare urinprøve. Negativ urinprøve :rolleyes: Rart jeg har positive tester da. Så jeg ringer gyn i mårra, høre om han kan ta blodprøve.

Det var i grunn ganske merkelig.. men de har vel kanskje ikke tilgang til biokjemi-lab på en søndag da.. gjør det! De vil iallfall kunne få hjulpet deg med å få svar på dette!
Lykke til! :Heartred
 
Det var i grunn ganske merkelig.. men de har vel kanskje ikke tilgang til biokjemi-lab på en søndag da.. gjør det! De vil iallfall kunne få hjulpet deg med å få svar på dette!
Lykke til! :Heartred
Ja! Håper virkelig jeg får et klart svar snart, blir helt tullete :lurking: Tok en strips nå, det er stigning.

89506038-65BC-4536-B2E7-239BCBD211D8.jpg
 
Back
Topp