Må ha

Nicolive

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Føler jeg ikke har noenting jeg bare MÅ ha,men føler nesten alle har sånn super kick på det ene eller andre. Flere som ikke har noe spesiellt lyst på noe spesiellt og lyst på noe generellt av mat/snacks ?
 
Mye jeg har lyst på, men ingenting jeg må ha lenger. [emoji4]
 
Jeg har ingen munchies denne gangen. Deilig. :)
 
Jeg har ingenting jeg egentlig må ha...hatt veldig lite lyst på noe egentlig! Litt kjedelig, da jeg ofte spiser bare fordi jeg vet jeg må spise :inpain:
 
Egentlig ikke lyst på mat eller No bare spiser fordi jeg må
 
Føler jeg ikke har noenting jeg bare MÅ ha,men føler nesten alle har sånn super kick på det ene eller andre. Flere som ikke har noe spesiellt lyst på noe spesiellt og lyst på noe generellt av mat/snacks ?
Sånn var jeg sist svangerskap også. Men plutselig, på slutten, slo sviskekick inn :p Du kan jo få litt cravings senere selv om du ikke har det nå :) I går fikk jeg helt utrolig lyst på pommes frites og bernaisesaus. :p Men jeg klarte å unngå det, klokken var heldigvis 20 på kvelden, og var på jobb. Så da var det lett å unngå butikken da jeg var på vei hjem også ;) Men morsomt hvordan kroppen fungerer. :)
 
Ingen cravings (enda) og er egentlig veldig fornøyd med det. Sist hadde jeg så lyst på aske. Det var faktisk helt uutholdelig til tider.
 
Ingen cravings her :) krysser fingrene for at det ikke dukker opp heller ;)
 
Ikke noen cravings nei, overhodet ikke matlyst:(
 
Ikke noe her heller.. Hadde ikke noe forrige svangerskap heller [emoji4] Ikke mye matlyst, og det eneste som egentlig frister er varm mat... [emoji6]
 
Ikke noe må her heller. Enkelte ting jeg har litt lyst på iblant, men ingen ordentlige cravings
 
Jeg har ingenting jeg egentlig må ha...hatt veldig lite lyst på noe egentlig! Litt kjedelig, da jeg ofte spiser bare fordi jeg vet jeg må spise :inpain:

Her og, så av og til tar jeg meg i å kjøpe meg en hamburger bare forde jeg vet jeg er gravid :laughing001:laughing001 teit er vel ikke det
 
Sånn var jeg sist svangerskap også. Men plutselig, på slutten, slo sviskekick inn :p Du kan jo få litt cravings senere selv om du ikke har det nå :) I går fikk jeg helt utrolig lyst på pommes frites og bernaisesaus. :p Men jeg klarte å unngå det, klokken var heldigvis 20 på kvelden, og var på jobb. Så da var det lett å unngå butikken da jeg var på vei hjem også ;) Men morsomt hvordan kroppen fungerer. :)

Hehe Sviskekick rett og slett, får ikke håpe jeg begynner å hamstre inn på svisker :p Hadde ei veninne som gikk gravid i fjor og hun bare Måtte ha svarte godterikrokodiller ( ikke gule, de var visst ikke gode) fra hun var 3 mnd på vei. Hadde litt lyst på eple her endag og tenkte ...yes nå begynner det, men neida, alt er like kjedelig :confused013
 
Ikke noe her heller.. Hadde ikke noe forrige svangerskap heller [emoji4] Ikke mye matlyst, og det eneste som egentlig frister er varm mat... [emoji6]

Har du vært mye dårlig i svangerskapet ? Jeg var dårlig til uke 17, aldri vært så dårlig før med de to andre, men nå er det nytt kjønn. Kan det hende det har noe med hvis enn har vært mye dårlig ... ?
 
Ingen cravings her :) krysser fingrene for at det ikke dukker opp heller ;)

Kommer an på cravingsen iallefall....kjenner ei hun spiste grandiosa i 4 mnd.... hun klarer så vidt å gå forbi frysedisken den dag i dag :D
 
Ingen cravings (enda) og er egentlig veldig fornøyd med det. Sist hadde jeg så lyst på aske. Det var faktisk helt uutholdelig til tider.

På Aske .... haha ja de sier det er sunt da i det minste :D Er det Picka det heter når man får dilla på spesielle ting, eller er det noe heilt annet kanskje :confused013
 
Har du vært mye dårlig i svangerskapet ? Jeg var dårlig til uke 17, aldri vært så dårlig før med de to andre, men nå er det nytt kjønn. Kan det hende det har noe med hvis enn har vært mye dårlig ... ?
Jeg har vert dårlig jeg og, har akkurat gitt seg egentlig.. Er uke 18+4 nå om jeg ikke bommer helt [emoji6] Jeg har ikke spydd men har vert konstant kvalm og trøtt/sliten.. [emoji4]
 
Hehe Sviskekick rett og slett, får ikke håpe jeg begynner å hamstre inn på svisker :p Hadde ei veninne som gikk gravid i fjor og hun bare Måtte ha svarte godterikrokodiller ( ikke gule, de var visst ikke gode) fra hun var 3 mnd på vei. Hadde litt lyst på eple her endag og tenkte ...yes nå begynner det, men neida, alt er like kjedelig :confused013
Haha, det var en boks i skuffen konstant :p Fikk hvert fall ikke forstoppelse det svangerskapet ;) Oi, ja, det kan være ganske så spesifikt det en får cravings på. :p Men de sorte godterikrokodillene er jo fakisk veldig gode da, litt verre med aske liksom :p Har hørt at dersom en får lyst på helt rare ting som å slikke på asfalt, så kan det tyde på mangler i kroppen. :) Mens det finnes vel alltid unntak fra det også :) Jeg hdde også en periode med gulrotkake-kick. Egentlig er du bre heldig hvis du ikke får det, for er ikke såå gøy å gå rundt å klø i fingrene etter bernaisesaus liksom :p
 
Er støtt fysen, men ikke på en spesiell ting.. Forandrer seg støtt :p
 
Back
Topp